Spatula Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #641 Del Skrevet 14. mars 2009 Dagens hjertesukk Jeg og min kjære hadde en avtale om at vi skulle dra ut i byen for å se på gardiner til soverommet og handle til helgen... helt til han kommer hjem fra fotballkamp nå, med tre amerikanere som stinker øl og røyk.. og begynner å spille høy musikk og styre på.. Amerikanere er generelt høylytte.. å når leiligheten er liten blir man veldig tett på hverandre.. Jeg har i tillegg en sykdom/ et virus eller ett eller annet som legene ikke klarer å finne ut av, som gjør det slik at jeg blir lett tappet for krefter.. det er snakk om ME, eller at jeg er utbrent.. skal bli testet i mai for dette... Det virker som min kjære driter fullstendig i det, enda han vet at formen min er dårlig for tiden.. Ingen melding om det passet.. de kom bare labbene inn gjennom døren her nå etter de 20 minuttene de har vært her nå, er jeg både kvalm, svimmel og trøtt... MANNFOLK :dåne: (bare godt å få det ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 14. mars 2009 #642 Del Skrevet 14. mars 2009 Høres ikke lett ut! ..men unnskyld meg.. hvordan kan du forvente at mannen din har lyst til å se på gardiner til soverommet deres? Jeg er bare nysgjerrig..hvorfor vil du at han skal være med og se på gardiner og handle til helgen? Er det ikke greiere å bare gjøre det selv, når han tydeligvis ikke bryr seg uansett? Han sier jo sikkert ja bare for å være grei...og så dukker det opp noe som er morsommere... Jeg synes ikke han skulle ha sagt ja, når han ikke vil. Og jeg synes ikke du skulle bedt ham om det... Jeg bare lurer altså, ingen kritikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #643 Del Skrevet 14. mars 2009 Høres ikke lett ut! ..men unnskyld meg.. hvordan kan du forvente at mannen din har lyst til å se på gardiner til soverommet deres? Jeg er bare nysgjerrig..hvorfor vil du at han skal være med og se på gardiner og handle til helgen? Er det ikke greiere å bare gjøre det selv, når han tydeligvis ikke bryr seg uansett? Han sier jo sikkert ja bare for å være grei...og så dukker det opp noe som er morsommere... Jeg synes ikke han skulle ha sagt ja, når han ikke vil. Og jeg synes ikke du skulle bedt ham om det... Jeg bare lurer altså, ingen kritikk Det var han som hadde planlagt dette... Da han tro det eller ei er ganske opptatt av interiør og helgehandling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 #644 Del Skrevet 14. mars 2009 Uff, det hørtes ikke noe greit ut! Hvis du orker kan du jo rusle deg en tur i finværet, for å slippe unna mas og bråk hjemme..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #645 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Uff, det hørtes ikke noe greit ut! Hvis du orker kan du jo rusle deg en tur i finværet, for å slippe unna mas og bråk hjemme..? De dro, så da ble det soffan på meg hører konserten som spilles på torget, morsomt Endret 14. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2009 #646 Del Skrevet 14. mars 2009 Oi, bor du så midt i byen? Bra at de tok til vettet og stakk ut igjen! Men, betyr det at du blir sittende alene i kveld stakkars? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #647 Del Skrevet 14. mars 2009 Oi, bor du så midt i byen? Bra at de tok til vettet og stakk ut igjen! Men, betyr det at du blir sittende alene i kveld stakkars? Neida, min kjære så at jeg ikke var helt i form, så de gikk ut en tur. Han er tilbake nå, og har til og med gitt nakken min massasje Midt i byen ja, men det skulle man ikke tro.. jeg tror hver morgen at jeg befinner meg ute på landet - da jeg våkner av fuglekvitter og ikke støy fra biler og slikt... Merkelig nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hysteria Skrevet 15. mars 2009 #648 Del Skrevet 15. mars 2009 Ok fine greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #649 Del Skrevet 16. mars 2009 Ok fine greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #650 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg signerer Mazzi's sett-foten-ned-tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. mars 2009 #651 Del Skrevet 16. mars 2009 Så godt å høre at din kjære tok hintet tilslutt og gikk ut istedenfor, ikke noe kos med brautende amerikanere når man selv er sliten. Når det gjelder barna til kjæresten til svigermor så synes jeg dere gjør rett i å sette foten ned Hadde en lignende episode her når det gjaldt de voksne barna til min onkels samboer, onkel mente at jeg måtte be de, mens jeg synes det blir for dumt når jeg har møtt de 4 ganger og ikke har noe forhold til de... Merkelig nok så har han innfunnet seg i at de ikke blir bedt Det ordner seg nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #652 Del Skrevet 16. mars 2009 (endret) Jeg signerer Mazzi's sett-foten-ned-tips Så godt å høre at din kjære tok hintet tilslutt og gikk ut istedenfor, ikke noe kos med brautende amerikanere når man selv er sliten. Når det gjelder barna til kjæresten til svigermor så synes jeg dere gjør rett i å sette foten ned Hadde en lignende episode her når det gjaldt de voksne barna til min onkels samboer, onkel mente at jeg måtte be de, mens jeg synes det blir for dumt når jeg har møtt de 4 ganger og ikke har noe forhold til de... Merkelig nok så har han innfunnet seg i at de ikke blir bedt Det ordner seg nok Her er foten satt så ned at den er lenket fast i bakken. Vi informerte i går kveld at vi ikke kom til å be de bare for husfredens skyld da vi ikke har noe forhold til de, svigermor mente da at de va tross alt stessøkene til min kjære, min kjære liker ikke å høre det På et år har han fått/får (den fjerde er på vei) 2 halvsøken og 2 stesøsken. Og det er mer enn nok syns han... Nei, brautende amerikanere og høylytt musikk er ikke spesielt artig - når man er slapp og sliten, men heldigvis dro de etter en liten time, men men.. Endret 16. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #653 Del Skrevet 16. mars 2009 Hurra for langt hår Jeg har en venninde som har jobbet som frisør i 8 år hun ska forlenge håret mitt til bryllupet, åååååååååå som jeg gleder meg :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #654 Del Skrevet 16. mars 2009 Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #655 Del Skrevet 16. mars 2009 Morsomt Jaaaaaaaaaaa Å det skal bli så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #656 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvor langt skal du ha det da? Har ikke du litt lengde på håret fra før? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #657 Del Skrevet 16. mars 2009 Hvor langt skal du ha det da? Har ikke du litt lengde på håret fra før? :klø: Jeg satser på å få det ned til midten av ryggen Nei, jeg har bare såvidt ned skuldrene Å da jeg klipte meg i fjor sommer hadde jeg laaangt hår, men var så lei - akkurat nå savner jeg det veldig - å det skal bli utrolig herlig få satt på til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #658 Del Skrevet 16. mars 2009 Da har hun vel en smart plan for å sette det opp på dagen også? Jeg liker ikke å sette opp extentionhår jeg.. Festene blir i veien... Men er det sånn teip eller enkelt fester som sveises eller flettes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #659 Del Skrevet 16. mars 2009 Da har hun vel en smart plan for å sette det opp på dagen også? Jeg liker ikke å sette opp extentionhår jeg.. Festene blir i veien... Men er det sånn teip eller enkelt fester som sveises eller flettes? Ja, hun har alltid smarte tips Jeg tror hun sveiser - hun sa det var viktig at vi gjorde det èn måned før bryllupet, slik at det skulle sette seg. Nå har jeg imidliertid tenkt å ha håret løst med litt "divakrøller" Så har jeg også begynt å tenkt på det å ha en stor spenne på siden Litt sånn som dette Kan bli litt sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. mars 2009 #660 Del Skrevet 16. mars 2009 åååh ja Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg