Gå til innhold

Agnethe får sin drømmemann 25.07-2009

Spatula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snacksy undertøy du har funnet deg! :sexy:

Spørs om jeg tør å gå med det da.. :sjenert:

Men men.. ska vel ikke være på så lenge :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så supert at dere har så mye klart! :hoppe: Og Sverigetur er ikke dumt. Blir nok noen turer over grensa for å handle drikke til festen vår også. ;)

Må bare si at jeg blir helt oppgitt over hun kusina di! :dåne: Hun må jo bli snakka til! Kan jo ikke oppføre seg sånn. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal tørre jeg! :jepp: Ta han med storm den første natta! :lur:

Hehe, jeg skal bruke 136 dager på å "dame" meg opp :rødme:

Så supert at dere har så mye klart! :hoppe: Og Sverigetur er ikke dumt. Blir nok noen turer over grensa for å handle drikke til festen vår også. ;)

Må bare si at jeg blir helt oppgitt over hun kusina di! :dåne: Hun må jo bli snakka til! Kan jo ikke oppføre seg sånn. :kjefte:

Vi liker Sverige :jepp:

Ja, hun har blitt snakket til av flere nå, men det synker visst ikke inn.. Jeg har egentlig en avtale om å møte henne på nå på fredag, men jeg kjenner at formen ikke tillater det, og at det egentlig er lik så greit, for jeg føker ikke å være hyggelig med henne akkurat nå :kjefte:

Men det er flere som har lagt slagplaner på mine vegne da, på bryllupsdagen, slik at hun kanskje skjønner at hun har gjort noe dumt..

To venninner skulle late som om at de ikke kjenner meg, å gå å gratulere henne med dagen, da de trodde at det var hun som var bruden :rope:

Min tante og forlovere, skulle også si henne noe sannhetens ord :kjefte:

Så jeg har veldig mange som gjør alt for at dagen min skal bli så fin som mulig, å det er litt godt å tenke på :jepp: nå som mitt kjære søskenbarn skaper seg slik :tristbla:

Endret av Agnethe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun derre dama dukker opp i den kjolen, så har dere en god plan synes jeg. :tommel:

Men jeg kommer fortsatt ikke over det at noen mangler så mye i hodet at man ikke skjønner at dette er galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun derre dama dukker opp i den kjolen, så har dere en god plan synes jeg. :tommel:

Men jeg kommer fortsatt ikke over det at noen mangler så mye i hodet at man ikke skjønner at dette er galt.

Nei, vi lurer på om det er noen skruer som er løse... :riste:

Men jeg tror fremdeles ikke at siste ord er sagt i denne saken, da det er flere i min/hennes familie som har sagt at de skal ta seg en prat med henne :rope:

Så får vi se da, om de klarer å få noe fornuft inne i hodet hennes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt du har allierte som vil prøve å banke litt vett i henne! Det er kanskje litt sent det øyeblikket hun faktisk er i bryllupet i den kjolen, men da kan det jo være hun lærer til en annen gang... :sjenert:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: For en dame du har å stri med... Herlighet, det der går da ikke an!!!! Jeg syns virkelig synd på deg som må bekymre deg for det der… Dustedame! :sinna:

Ellers må jeg si du har funnet kjempefint undertøy!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: For en dame du har å stri med... Herlighet, det der går da ikke an!!!! Jeg syns virkelig synd på deg som må bekymre deg for det der… Dustedame! :sinna:

Ellers må jeg si du har funnet kjempefint undertøy!! :tommelopp:

Ja, hun er ei dustedame :kjefte:

Hele helgen ble ødelagt pga henne.. Men jeg har nå så smått begynt å glede meg igjen heldigvis :)

Undertøyet var litt snasent :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det da, at du klarer å glede deg på tross av teite damen…

:klemmer:

Ja, når jeg har flere som støtter meg så klarer jeg å glede meg litt :)

Men det er innmari teit av henne å holde på slik hun gjør :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sendt ut invitasjon enda,nei? :lur:

I hennes invitasjon kan du skrive "Antrekk: grønt" f.eks... Få henne til å tro at det er et tema-bryllup der alle gjestene skal kle seg i en bestemt farge, men så er det egentlig bare henne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sendt ut invitasjon enda,nei? :lur:

I hennes invitasjon kan du skrive "Antrekk: grønt" f.eks... Få henne til å tro at det er et tema-bryllup der alle gjestene skal kle seg i en bestemt farge, men så er det egentlig bare henne :sjarmor:

Desverre så er nok invitasjonene sendt ut :tristbla:

Men det hadde vært noe.. :lur:

Jeg regner med at hun får høre det så inderlig at hun ikke tør noe annet enn å ha på seg noe som ikke strider med brudes kleskode!!!

Hvis ikke så kan hun brenne en hvis plass for min del :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Herregud, kjenner jeg virkelig blir provosert på dine vegne altså! Hun mangler jo skikkelig folkeskikk, rett og slett. Skulle nesten bare nektet henne å komme.(..) *Murre*

Og den menyen så god ut. Nam! Gir meg inspirasjon til mitt eget bryllup. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Mazilla :klemmer:

Herregud, kjenner jeg virkelig blir provosert på dine vegne altså! Hun mangler jo skikkelig folkeskikk, rett og slett. Skulle nesten bare nektet henne å komme.(..) *Murre*

Og den menyen så god ut. Nam! Gir meg inspirasjon til mitt eget bryllup. ;)

Ja, hun mangler folkeskikk og muligheten til å sette seg inn i andres situasjon.

Hun mangler også sosiale antenner som ikke klarer å se at dette er helt feil.

Hadde det ikke vært for det at hun er moren til guddatteren min, og at hun skal være brudepiken vår, er det ikke sikkert det hadde kommet noen invitasjon i det hele tatt, den veien.. :nei:

Skal teste ut hovedretten i helgen, må bare finne hvilke urter som er gode å smøre inn kjøttet med :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, går det virkelig ikke an å snakke med henne? Nå skal ikke jeg være en som kommer med "gode råd", men hører hun virkelig ikke? Hun høres jo nesten umenneskelig ut.(..) Utrolig respektløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...