Spatula Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #581 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvis du stryker kusina di fra gjestelista, så får du en plass til overs. Jeg melder meg frivillig til å ta plassen! Det skal jeg huske, Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #582 Del Skrevet 9. mars 2009 Ich bin kommen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 9. mars 2009 Ich bin kommen også Supert Dinedama og Mazilla er notert på gjestelisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. mars 2009 #584 Del Skrevet 9. mars 2009 Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #585 Del Skrevet 9. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #586 Del Skrevet 9. mars 2009 Jippi! Supert da blir det i allefall fest - Jeg har forresten tenkt litt på dette til bryllupsnatten Skal ikke være på så lenge alikevell og koster bare 135 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #587 Del Skrevet 9. mars 2009 Supert da blir det i allefall fest - Jeg har forresten tenkt litt på dette til bryllupsnatten Skal ikke være på så lenge alikevell og koster bare 135 kr Det ble dette i stedet.. Litt mer vennlig for min figur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. mars 2009 #588 Del Skrevet 9. mars 2009 Uuhuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #589 Del Skrevet 10. mars 2009 Uuhuuu Haha, gleder meg til det kommer Toastmastere er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) :opplyser: Liste :opplyser: Uthevet = ferdig Lilla = Under konstruksjon Rødt = Ikke klart Brud Kjole Sko Tiara Ørepynt/smykke/armbånd Parfyme Bodyshaper Undertøy Undertøy til bryllupsnatten Strømpebånd (dette har faktisk min forlover ordnet med) Frisør (fra kr 2000,- inkl prøvetime og sminking) Brudgom Dress Vest Skjorte Parfyme Sko Mansjettknapper Kravatt Blomster Blomstervalg - Calla / orkideèr Bukett Knapphullsblomster Trykksaker Sendt ut invitasjoner (Optimalprint) Kirkeprogram Bordkort Til bordet Kubbelys Lilla organza-løper Servietter til middag Servietter med trykk til kaffe Hvite duker Mat Meny: Forrett: Melon med spekeskinke Hovedrett: Helstekt indrefilet av okse med urter, fløtepoteter, peppersaus og grønnsaker. Dessert: Is med lune bjørnebær/skogsbær (Mangler å handle inn) Drikke Brus Sprit Vin Øl Lokale Booket Kokk Betaling lokale Servitører Kirken Booket til 25.07.2009 klokken 1600 Prest Inngangsmarsj Utgangsmarsj - Bittersweet symphony med the Verve Salmer Organist Tekstlesning Solo i kirken Hjelperene våre Forlovere til meg Forlovere til kjære Fotograf -Søskenbarnet til kjære Toastmaster - to søskenbarn av kjære Servitører Gaveåpnere *Fritt etter Dinedamas liste* Endret 10. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #591 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg så det var noe kjent med lista jo Det er ikke mye rødt der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #592 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg så det var noe kjent med lista jo Det er ikke mye rødt der Nei, ikke mye rødt.. Men det som faktisk er rødt er det som koster penger Ta det som en ære Dinedama, lista de var råbra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #593 Del Skrevet 10. mars 2009 Nåååh Jeg blir mer og mer fornøyd med lista jo mer jeg fører opp på den Men nå har vi kjempemasse grønt på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Nåååh Jeg blir mer og mer fornøyd med lista jo mer jeg fører opp på den Men nå har vi kjempemasse grønt på den Hehe, ja det er sant.. Nå blir det Sverigetur på oss da, klarer vi å få all kjøttet under 2500,- blir jeg hoppende glad Vi har jo regnet 20 000 på middag... men men.. penger spart er alltid smart Hmm.. nå har jeg faktisk ordnet frisør.. Fra 2000,- inkludert prøvetime og sminking hvis jeg vil... Ringe for å avtale prøvetime til ca en uke før bryllupet.. Kanskje litt stiv pris, men når det bare er en frisør der ute så... Endret 10. mars 2009 av Agnethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 10. mars 2009 #595 Del Skrevet 10. mars 2009 Hurra for sverigetur. Hvor i sverige drar dere da? Bare til grensen eller til Åre? for frisør. Tror ikke du skal bekymre deg for at det er stiv pris. Jeg skal betale 3000.- uten sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #596 Del Skrevet 10. mars 2009 Hurra for sverigetur. Hvor i sverige drar dere da? Bare til grensen eller til Åre? for frisør. Tror ikke du skal bekymre deg for at det er stiv pris. Jeg skal betale 3000.- uten sminke. Vi har snakket om Åre eller Østersund.. Da min kjære hadde fått høre at de sendte alt det "dårlige" kjøttet til grensen... Oi da er jeg jo egentlig heldig - nå gjelder det bare å finne en frisyre og spare til litt lengre hår, når meg snart til skuldrene nå Jeg har forresten kjøpt dette til min tilkommende mann, håper det sitter perfekt på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #597 Del Skrevet 10. mars 2009 2000,- med sminke høres ikke ut som en dum pris nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #598 Del Skrevet 10. mars 2009 2000,- med sminke høres ikke ut som en dum pris nei :hoppe: Supert, det liker jeg å høre :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2009 #599 Del Skrevet 10. mars 2009 Iforhold til hva man hører her ine at mange andre må ut med, så høres det greit ut ihvertfall Der jeg jobbet før tok vi mellom 1500 og 2000,- med sminke Jeg tar 500,- pr time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #600 Del Skrevet 10. mars 2009 Iforhold til hva man hører her ine at mange andre må ut med, så høres det greit ut ihvertfall Der jeg jobbet før tok vi mellom 1500 og 2000,- med sminke Jeg tar 500,- pr time Hmm... Uansett så bør det være vært pengene... Du vet ikke av noen steder på nettet hvor jeg kan finne litt rocka bryllupsfrisyrer / romantiske? Har vel gått gjennom hele projekt wedding nå, uten å bli klokere, samt googlet masse på frisyrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg