Nieve Skrevet 23. oktober 2008 #21 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg tror det beste er at jenta vokser opp med å vite at hun har en annen far, hvis du skal vente med å si noe til hun blir voksen vil hun sannsynligvis få et stort sjokk. Du kan også risikere at hun støter deg bort fordi hun føler at hun har levd på en løgn hele livet. Det er tungt å svelge at ingenting i livet ditt er som du trodde, og det tar mange år å komme over det. Det er fem år siden jeg fikk vite at pappa ikke var min biologiske pappa, og jeg er enda ikke ferdig med det. Familien er splittet på mange områder pga dårlig kommunikasjon ang dette. Jeg hadde også søsken jeg ikke visste om, de visste at de hadde en søster de ikke fikk møte. Synes dette er ganske urettferdig. Man havner i en tillitskonflikt med seg selv, man vet ikke hvem man kan stole på, hvem man selv er, hvordan man skal takle dette..det er en ensom tilværelse. La barnet vokse opp med dette som en naturlig del av hennes historie. Det ville jeg foretrukket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå