Gå til innhold

Desperate Housewives 5


Gjest Susa

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Med inspirasjon fra Home and away-tråden og Desperate housewives sesong 5 så lager jeg en tråd hvor vi kan spoile så myyye vi kan og vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så.....Tom og Dave starter et Garageband :fnise: men den dagen de skal opptre bryter en stor brann ut og en eller to dør....

lurer fælt på hvem jeg...men tror han Dave er en av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si det er godt gjort av deg å vite hva som skjer i sesong fem, når sesong fire enda ikke har kommet på luften i Norge...

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Angel_*
Må si det er godt gjort av deg å vite hva som skjer i sesong fem, når sesong fire enda ikke har kommet på luften i Norge...

:filer:

Sesong 5 har begynt i USA, og den begynner rundt juletider i Norge...

Sesong 4 får du snart kjøpt på DVD her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Beklager så meget, tenkte feil i et halvt sekund :)

Uansett om det var sesong 5 du mente, så var det ganske langt ut på jordet. At noe ikke er blitt sendt her i Norge, har jo ingenting med hva som er blitt produsert og sendt i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett om det var sesong 5 du mente, så var det ganske langt ut på jordet. At noe ikke er blitt sendt her i Norge, har jo ingenting med hva som er blitt produsert og sendt i USA.

Ditto.

Jeg tenkte at vi akkurat var ferdig med sesong 3, og at nummer fire var på skjermen i USA og på pirate bay og lignende steder. ERGO synes jeg det var rart om man kunne si noe om sesong fem. Get it?

Dessuten finnes denne tråden allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marihan
Dessuten finnes denne tråden allerede.

Der tar du feil igjen.

Dette er en tråd hvor man kan diskutere det som ikke enda har skjedd i sesong 5.

Endret av marihan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du feil igjen.

Dette er en tråd hvor man kan diskutere det som ikke enda har skjedd i sesong 5.

Akkurat det samme som i den andre tråden som nå består av fire sider og handler om desperate housewifes sesong fem.

Hva man tror kommer til å skje foregår i begge trådene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TittTitt

Poenget med denne tråden er at man får lov og si hva som skjer framover, uten at vi blir hakket på. For det blir vi i den andre tråden. Men det er jo forståelig, de er ikke interessert i å vite hva som skjer, før de ser det, OGSÅ iskuterer de det på den andre tråden. Mens her sier vi hva som kommer til å skje framover, uten å ha sett det - og evt diskutere det!

Trenger ikke være frekke og sarkatsikse her. Er gla denne tråden kom :o)

Hvem er forresten han Tom spiller i band med? Dave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var aldri min hensikt å være frekk og sarkastisk. Syntes det bare var litt merkelig å bli hakket på for en beklagelse jeg kom med.. :)

Men anyways. Nyt spoilingen, det er jo moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg leste et intervju med han som lager serien og da fant jeg ut litt...og så legger de ut litt info iblandt... elsker spoilere :fnise:

Dave er mannen til Edie...Tror det er noe snusk med han, og etter som jeg har skjønt er han opptatt av Mrs McCluskey....Hva kan ho ha gjort da????

Har også lest at da Tom og Dave skal spille for alle på Wisteria Lane så bryter det yt en brann, og en eller to dør...Han som lager serien sier at episoden blir enda mer spektakulær enn tornadoepisoden forrige sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...