nipa Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jada.. hva kan man si. Man tror man skal få gjort så mye, og man har ikke lært av de før som har fortalt at dette ikke fungerer på den måten man tror. Man får gjort så godt som ingenting mens man er hjemme med barn har jeg hørt, det stemmer.. Tenkte at det skulle bli så god tid på planlegging og ordning av ting til bryllupet vårt i mai 2009, men ser jo nå at dagene bare forsvinner. Nå er jo mye i boks, men det er ting og tang jeg lurer på om vi skulle begynne med snart, tror ikke jeg rekker alt hvis jeg skal følge den planen jeg har satt opp. Flere som skal være hjemme med en liten og planlegge bryllup? Har dere kontroll dere andre som skal gifte dere i mai 2009? Endret 9. oktober 2008 av nipa
latte Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hei...skal ikke gifte meg før sept- 09, og skal ut i permisjon i nov, har altså 6 uker til termin. tror jeg skal få gjordt mere enn om jeg hadde gått på jobbi denne perioden ja... Men, men... tiden får vise
Apple- Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er i permisjon, vi skal gifte oss i mai. Vi har booket kirken, lokalet og fotograf som skal filme - that's it! Det har begynt å gå opp for meg at jeg må få ut fingern...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 eg og e heima i permisjon,og ska gifta meg i juli. har bestilt kyrkje,lokaler (skal ha telt i hagen ) funnet drømme kjolen,kjøpt servietter,bestemt blomster og kjøpt inn papir til invitasjonene. så er komt litt på veg
Honey Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har vært hjemme et par mnd i permisjon nå og har en liten en på 1 mnd og en på 2 år. Jeg har ergo nok å henge fingrene i, men det har jeg uansett permisjon eller ikke. Synes nok det hadde vært verre med jobben i tillegg oppå det hele. Jeg rakk å kjøpe meg kjole før jeg fødte. Hadde prøvd den før jeg ble gravid. Vi gifter oss 15.aug neste år og har dermed 10 mnd igjen. Tror det skal gå greit. Prøver å delegere det jeg kan på andre, og satser ikke på altfor mye selvgjort (hjemmelaget). Har bl.a. satset å skal ha bryllupsfesten på restaurant. Slipper dermed å tenke altfor mye på å style selskapslokalet og administrering av mat, drikke osv. Alt blir gjort av proffe folk. Det eneste som gjør det til et dyrere alternativ er alkoholen, men vi skal ikke ha så mange gjester heller (35-40 stk). Med to barn på 1 og 3 år den dagen bryllupsdagen er her tenkte jeg at det var best om jeg slapp å gjøre minst mulig selv. Det som har blitt gjort av konkrete ting er: bestilt kirke, bestilt selskapslokale, avtalt med fotograf, kjøpt kjole, kjøpt gifteringer, avtalt med min forlover, sjekket pris på blomster, satt opp budsjett og skrevet gjesteliste. Neste post på programmet er å ordne med invitasjoner/trykksaker og det er nok den verste jobben i mine øyne.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Nå er ikke jeg i permisjon, og jeg giftet meg i mai i år. Men på denne tiden så hadde vi bare ordnet kirke og lokale. Ingen kjole, ingen fotograf, ingen transport, ingen dekorasjoner... Så, dere har tid!
Gjest Gjestebrur Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Vi skal også gifte oss i mai, og har så langt bestillt kirke og lokale. Har ordnet med en kokk, og menyen er bestemt. Mangler klær både til meg, mannen og ungene, samt frisør, blomster,fotograf, transport, overnatting på bryllupsnatten, barnepike til selve bryllupet. Må også ordne med invitasjoner og bordkort, disse skal jeg lage selv tror jeg. Er i full jobb, og har 3 små hjemme, kjenner at jeg plutselig ble litt stressa nå.... men, vi rekker det sikkert, er mest effektiv under press jeg ;-) Brudebukett har jeg forresten sett på da, så den er egentlig i boks også.
Gjest Gjest_isma_* Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 e i permisjon, mar en på tre år og en på 2 mnd. eg syns det går så fint så. å ordne bryllup. begynt for en mnd siden, og skal gifte meg på lørdag. går strålende!!!
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #9 Skrevet 13. oktober 2008 eg og e heima i permisjon,og ska gifta meg i juli. har bestilt kyrkje,lokaler (skal ha telt i hagen ) funnet drømme kjolen,kjøpt servietter,bestemt blomster og kjøpt inn papir til invitasjonene. så er komt litt på veg har du noe bilde av hvordan invitasjonene dine skal se ut?
nipa Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. oktober 2008 Det er heldigvis noen som er litt stressa som meg. Vi har ordnet en del, kirka, hotellet, fotografen, frisøren. Det var det jeg rakk før det ble veldig hektisk... Men vi får vel ta det litt på sparket etter hvert. Kommer nok til å velge litt enklere løsninger på en del siden vi vil ha en liten en å passe på den dagen. Må bestemme oss for invitasjoner og sånt snart, de må vel sendes i januar for de som skal reise lengst... Jeg ser på kjolen som mest styr, når må man begynne med det for å få den til mai?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå