Gjest Suuud Skrevet 9. oktober 2008 #1 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hey, jeg skal snart kjøpe min første scooter. Jeg har ikke veldig mye peiling på sootere, men faren min sa vi burde en litt billig nye, slik at vi kan jallefall få litt for den når vi selger den. Har dere noen forslag på butikker i Stavanger, Sandnes osv? Jeg vet om MC shop, Bikerstreet, stahlen-mc. Det er disse jeg vet om, har dere andre på lager? ps: Jeg vil ha scooter, samme hva merke egentlig. Jeg vil bare ha en plass der det er billigst og kanskje vi kan prute xD? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_billa_* Skrevet 9. oktober 2008 #2 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Jeg har bare hatt en ny scooter,og den kjøpte jeg hos Stahlen mc,var veldig fornøyd med både scooteren og butikken Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smuud Skrevet 9. oktober 2008 #3 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har hørt de er svindlere?xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå