Gå til innhold

Bryllup under planlegging!


Gjest Arhirwen

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid BN

Etter å ha surfet gjennom mange bryllupsdagbøker her inne, og drømt meg helt bort, kan jeg nå lage min HELT EGEN dagbok!

:strix:

Kan fortelle litt om oss først:

Min fremtidige mann er 29år i skrivende stund, og runder 30 i 2009. *skummelt* Jeg er 22 år, og har noen år igjen til rundt tall! :jepp:

Jeg studerer til en bachelor i markedsføring og jobber ved siden av, mens min fremtidige mann (thjihi!) er i fast jobb innen databransjen.

Tilsammen er vi 5 medlemmer i familien vår, bestående av oss to, en hund og to katter. Hektisk, men fantastisk! :)

Nok tørr info!

--

Frieriet var det herren som stod for, da han kom hjem fra jobb med et brev som inneholdt en aldri så liten kjærlighetserklæring! :rødme:

Helt nederst i brevet sto det fantastiske spørsmålet som gjorde meg mo i knærne:

'vil du gifte deg med meg?' Aww!!

Så dro vi sammen ut og valgte ut ringer, og når vi kom hjem igjen satte han seg på kne og fridde ordentlig!! :hoppe:

--

Historikken bak datovalget er som følger:

Vi møttes første gang på datoen 22. og herren fridde 23. Og da passet det perfekt med at 21. august er en lørdag! :)

Og når det gjelder årstallet, så er det dette året jeg er ferdig med min utdanning og det er starten på et nytt liv i den virkelig voksne verdenen. Derfor blir hele 2010 litt symbolsk, og hvorfor ikke gifte oss i samme år? :D Og kanskje kjøpe hus også! *drømme seg helt bort*

--

Selv om det er en god stund til bryllupet blir en realitet, har vi bestemt oss for å gjøre mye ut av denne dagen. Det krever en del planlegging og ikke minst penger, og da har vi god tid til både sparing, dagdrømming og diskutering.. :rolleyes:

--

Vi gleder oss masse begge to!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid BN
Gratulerer med kommende bryllup. Hyggelig med flere 2010-bruder her :vinke:

Takk takk! :)