Gjest Bettinna Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er det noen her som ser på det? Favorittparet mitt er Sofie og Thomas (de som sang "Living on a prayer"), utrolig dyktige begge to. Håper de vinner! Jeg synes imidlertid det er en veldig rar ordning at det er samme par hver gang. Så skrekkelig urettferdig for en som er mye mer populær og får det til bedre enn partneren sin! Og så er det rart at Orji er der, for jeg ser INGEN Danny i ham. Han er kjempeflink til å synge og være på scenen, men han er da ingen Danny!? Jeg tror det er derfor han og Nicoline kom nederst på resultatlisten i dag også. Nicoline er jo utrolig dyktig og søt, så det er veldig synd hvis hun går ut på grunn av ham.
Weleda Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er på det, og mitt favorittpar så langt er de som sang sist idag (forferdelig dårlig på navn...). Synes også det er litt urettferdig at det er samme par hver gang, uheldig for de som har havnet sammen med en partner som ikke har rytmisk sans, og er så langt fra en Sandy eller Danny som det går ann å komme. Men de skal vel være samme paret helt frem til noen vinner? Så det paret som vinner blir Sandy og Danny? Litt idiotisk lagt opp, kunne tenkt meg at de som vant var fra forskjellige par..
Tulipanpiken Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har bare sett en episode, den i går. Jeg reagerer også på at de går videre som par. Så vidt jeg har fått med meg så ble vel parene satt sammen ved loddtrekning? Altså er det ikke juryen som har bestemt hvem som passer sammen, og som de gjerne vil se videre. Veldig merkelig ordning. Jeg heier også på Thomas og Sofie, håper mange stemmer på dem så de kommer videre.
Mischa Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Enig med dere andre, idiotisk ordning med å sende par videre! Kanskje de endrer på det når det bare er igjen noen få par? Håper det! Selv synes jeg Sofie er altfor intens og det blir slitsom å se og høre på henne! Liker Nicoline bedre..men synes ikke partneren hennes Orji passer som Danny. Hvor ble det av hun Christine? Hun som virket helt besatt av å bli Sandy..
Gjest Piper Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil gjerne se Bjørnar som Danny, men ønsker virkelig ikke Camilla som Sandy. Og må derfor si at jeg syns det er en merkelig ordning de har valgt, for man kan faktisk risikere å få en Sandy man ønsker men Dannyen kommer med på lasset eller motsatt. Vi burde stemt på hver og en, og så burde de byttet partnere.
Rosenrød Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Helt enig med dere andre, jeg gikk ut ifra at de skulle bytte partnere hver gang, eller at en stemte ut personer, ikke par. Idiotisk!! Hun Christine fikk jeg helt opp i halsen etter at hun gikk rundt og skrøtte av at hun hadde psyket ut motstanderen sin i en av de tidligere episodene, for så å beskrive seg som ydmyk forrige gang. Lurer på om hun er blitt "tvunget" ut på en eller annen måte, det virket jo ikke som om dommerne var så særlig glade i henne heller.
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Var det Christine som trakk seg av "helsemessige årsaker"? Hm.
Gjest Miley Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Hun Sofie ser gærn ut, hun ser mer ut som hun søker en rolle i en skrekkfilm når hun spretter rundt.
Rosenrød Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, Christine trakk seg av helsemessige årsaker. Hmmmm...
Rexina Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Ser også på Grease:) Tar det opp siden jeg jobber når det går, så får ikke stemt. Men selv om jeg ikke stememr, synes jeg at ordningen om par er dum.Greit at de bytter partner, men man burde fortsatt velge enkeltpersoner synes jeg. Liker best Eivind og Alexandra. De skal være par neste gang. Det gleder jeg meg til å se:D
Puserjenta Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Ja, Christine trakk seg av helsemessige årsaker. Hmmmm... Hun taklet vel ikke negativiteten rundt programmet. Ikke kunne hun synge eller. Endret 10. oktober 2008 av Puserjenta
Licota Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Og er det absolutt ingen som reagerer på at Grease på norsk blir helt feil? For min del kan dialogen være på norsk, men jeg syns de skal beholde sangene på originalspråket.Det gjelder forøvrig alle musikaler som blir satt opp i Norge. "Grease er et liv." Hah, klinger ikke helt med "Grease is the word" ;-).
Gjest Miley Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) De har byttet par nå. De var da samme par som sist. Bortsett fra han som fikk hun som kom tilbake da. Og hvor idiotisk er det ikke at etter at folk har kastet bort pengene på å stemme, så er det opp til dommerne likevel? Det kunne fungert om det var som i So you think you.. men når dommerne likevel velger par, nei. latterlig opplegg. Endret 10. oktober 2008 av Miley
Gjest Ansjoni Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Og er det absolutt ingen som reagerer på at Grease på norsk blir helt feil? For min del kan dialogen være på norsk, men jeg syns de skal beholde sangene på originalspråket.Det gjelder forøvrig alle musikaler som blir satt opp i Norge. "Grease er et liv." Hah, klinger ikke helt med "Grease is the word" ;-). Jeg har også hengt meg opp i det Det blir bare helt feil. Nå kommer jeg nok ikke til å se forestillingen uansett, men hadde vært mer positivt innstilt hvis sangene var på originalspråket...
Rosenrød Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 Helt enig i det om sangene, har tenkt tanken selv.
Nadir Skrevet 11. oktober 2008 #17 Skrevet 11. oktober 2008 Er det noen her som ser på det? Favorittparet mitt er Sofie og Thomas (de som sang "Living on a prayer"), utrolig dyktige begge to. Håper de vinner! Jeg liker dem også!
Arwen Skrevet 11. oktober 2008 #18 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) De var da samme par som sist. Bortsett fra han som fikk hun som kom tilbake da. Men neste gang er det nye par http://www.tvnorge.no/programportaler/grea...nyheter/4794444 Endret 11. oktober 2008 av Arwen
MissStiles Skrevet 11. oktober 2008 #19 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg likte Malin som gikk ut på onsdag. (så det først idag) Også liker jeg Eivind. Han passer bra som Danny synes jeg. Helt enig med at sangene høres helt teite ut på norsk. Synes de burde synge på engelsk!
Gjest Miley Skrevet 12. oktober 2008 #20 Skrevet 12. oktober 2008 Men neste gang er det nye par http://www.tvnorge.no/programportaler/grea...nyheter/4794444 Jaja, da sier jeg bare stakkars Kai Thomas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå