Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Her er min rutine:

Om morgenen vasker jeg ansiktet med kaldt vann. Så smører jeg på et lag med fuktighetskrem fra Exclusive Organic Care og en liten dert med øyekrem fra samme serie. Jeg bruker økologisk sminke fra Coleur Caramel (fransk merke). Bruker løspudder, rouge, mascara og øyenbrynspenn.

Om kvelden vasker jeg ansiktet med økologisk ansiktssåpe fra Exclusive Organic Care. Jeg fjerner øyesminke med "two phase makeup remover" og så påfører jeg øyekrem og ansiktskrem slik som om morgenen.

Av og til bruker jeg ansiktsskrubb og leiremaske om kvelden - før ansiktskremen, selvfølgelig.

Det sies at man skal bruke ansiktsskrubb to ganger i uken. Får man ikke fjernet de døde hudsellene vil heller ikke fuktighetskremen virke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det sies at man skal bruke ansiktsskrubb to ganger i uken. Får man ikke fjernet de døde hudsellene vil heller ikke fuktighetskremen virke.

Man behøver ikke nødvendigvis skrubbe, det finnes kjemiske alternativer som fungerer minst like bra i dag.

Skrevet

Jeg vasker ansiktet i dusjen hver morgen med Vichy vaskekrem. Etterpå bruker jeg Vichy ansiktsvann og en krem av samme serie. Det er alt. Gjør ingenting om kvelden da jeg ikke får sove hvis jeg har kaldt vann i fjeset.

I en alder av 50 år har jeg perfekt hud. Ingen rynker og ser ut som om jeg er minst 15 år yngre enn jeg er.

Skrevet

morgen:

vasker ansiktet med rensemelk, sprayer på ansiktsvann, øyenkrem og flytende dagkrem

-alt fra dr.hauschka

smører også på en krem fra clinique, redness solution spf 15, som hindrer rødhet og gir litt ekstra beskyttelse i den kalde årstiden som kommer.

kvelden:

vasker ansiktet med rensemelk, men i blan bruker jeg dr.h rensekrem, 2-3 ganger i uka. sprayer på ansiktsvann etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...