Gjest TS Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, som tittelen beskriver har jeg hetertokter. Er en jente på 20 år, og skjønner liksom ikke helt dette. De kommer som en slags "feberbølge" og jeg kan også bli veldig kvalm når det står på. Svetter helt plutselig masse, så kan jeg bli iskald. Om natten er jeg kjempeklam og svetter mye da også, selv om rommet er veldig kaldt. Legger til at jeg ikke er gravid, ikke går på noen medisiner etc. Sliter også mye med stor og oppblåst mage, men dette tror jeg skyldes matallergi og skal få sjekket det en gang jeg har penger.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Gå til lege, det kan skyldes hormonelle ting og evt sykdom selv om du er ung. Du trenger ikke mye penger, faktisk i underkant av 200 kr, for å gå til legen og nevne disse symptomene og i tillegg at du mistenker matallergi
Gjest TS Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Takk Men 200,- har jeg ikke før om en ukes tid uansett, så her må jeg bare smøre meg med tolmodighet. Kan det være andre ting det skyldes også? Noen andre med slike erfaringer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå