Gå til innhold

Demagnitisert mastercard?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har et mastercard som nå har blitt avvist i et par butikker på rad. Jeg har sjekket i nettbanken for sikkerhets skyld, og det er nesten 30 000 igjen på kortet, så det er ikke fordi det er tømt at det blir avvist.

Jeg regner med det bare er blitt avmagnitisert. Men hvor får jeg ordnet det? Kan jeg bare gå i den vanlige skranken i banken og så fikser de det? (det er via banken jeg har kortet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, det kan du gjøre - eller du kan ringe kortavdelingen eller kundeservice direkte - så slipper du å møte i banken!!:o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kan du gjøre - eller du kan ringe kortavdelingen eller kundeservice direkte - så slipper du å møte i banken!!:o))

Men må de ikke ha fysisk tilgang til kortet får å "magnetisere" det igjen, eller hva det nå heter? Eller kaster de uansett kortet i bosset og lager et helt nytt ett? (Det er jo det mest praktiske, siden banken jo bare har åpent når jeg er på jobb...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Jeg tror faktisk de kan gjøre det om du møter opp i banken og da slipper du å vente på nytt kort (som kan ta flere uker). Mener å huske at de forsøkte å gjenopplive kortet mitt, men fant ut at det var ødelagt/ripet opp og derfor ikke lot seg reparere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kort til, så det gjør ikke noe om de bruker lang tid på å sende meg et nytt.

Busskortet mitt har blitt demagnetisert et par ganger, og da har de "magnefisert" det igjen på under minuttet på busstasjonen. Så det er ihvertfall mulig å ordne uten å få nytt kort, men da må jeg jo møte opp og gi dem kortet.

Jeg kan sende mail til banken og spørre hva de pleier gjøre.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kan ikke "magnetisere" kortet igjen, og bestiller rett og slett bare et nytt kort. Tar ca 1 uke å få nytt. Kommer du i banken så makulerer vi det andre, hvis ikke gjør du det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...