Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 ER det sant at hvis man røyker før man spiser om morgenen, så får hjertet krampe??? Er det farlig?
Ophelia Skrevet 13. april 2002 #2 Skrevet 13. april 2002 Det har jeg aldri hørt om. Håper ikke det da, for jeg røyker alltid før jeg spiser frokost:O 12
Gjest gjest1 Skrevet 14. april 2002 #3 Skrevet 14. april 2002 Det er ikke sundt å røyke før man har spist noe. Blodet har da svært lite næringsstoffer, og nikotinet blir fraktet uhyre fort. Men det er nok ikke dødelig. Slapp av! Har hørt om at hjertet kan få kramper. Det er tungt for hjertet å frakte et stoff som kroppen ikke produserer selv. Gjør det samme som deg. Spiser sjelden før jeg tar den første røyken, men jeg vet jo at det ikke er sundt. Har også hørt at kroppen ikke har våknet helt, og at oksygentilførselen derfor ikke blir den beste. Da er det mange som besvimer når de tar den første røyken uten å ha spist. Kjenn på din egen kropp. Får du høyere puls når du røyker før eller etter mat? 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #4 Skrevet 21. april 2002 Om det ikke er krampe om morgenen så vil 9 av 10 røykere dø av sin røk
Gjest amaal Skrevet 7. april 2011 #5 Skrevet 7. april 2011 trenger opplysninger om hjertetkrampe er de noe som kan hjelpe meg ?
kontorstol Skrevet 7. april 2011 #6 Skrevet 7. april 2011 (endret) Her kan du lese... Endret 7. april 2011 av kontorstol
Supraspinatus Skrevet 7. april 2011 #7 Skrevet 7. april 2011 (endret) ER det sant at hvis man røyker før man spiser om morgenen, så får hjertet krampe??? Er det farlig? Det er farlig å røyke. Både for deg og dine omgivelser. Ut i fra det du skriver kan det virke som du er en ung og uerfaren røyker. Slutt nå, før du dør av det. http://www.doktoronline.no/lex/h/angina_pectoris.html Endret 7. april 2011 av Supraspinatus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå