Gå til innhold

røyking

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

ER det sant at hvis man røyker før man spiser om morgenen, så får hjertet krampe??? Er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Håper ikke det da, for jeg røyker alltid før jeg spiser frokost:O

12

Gjest gjest1
Skrevet

Det er ikke sundt å røyke før man har spist noe. Blodet har da svært lite næringsstoffer, og nikotinet blir fraktet uhyre fort. Men det er nok ikke dødelig. Slapp av!

Har hørt om at hjertet kan få kramper. Det er tungt for hjertet å frakte et stoff som kroppen ikke produserer selv.

Gjør det samme som deg. Spiser sjelden før jeg tar den første røyken, men jeg vet jo at det ikke er sundt. Har også hørt at kroppen ikke har våknet helt, og at oksygentilførselen derfor ikke blir den beste. Da er det mange som besvimer når de tar den første røyken uten å ha spist.

Kjenn på din egen kropp. Får du høyere puls når du røyker før eller etter mat? 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Om det ikke er krampe om morgenen så vil 9 av 10 røykere dø av sin røk

• 8 år senere...
Gjest amaal
Skrevet

trenger opplysninger om hjertetkrampe :rope: er de noe som kan hjelpe meg ?

Skrevet (endret)
Her kan du lese... Endret av kontorstol
Skrevet (endret)

ER det sant at hvis man røyker før man spiser om morgenen, så får hjertet krampe??? Er det farlig?

Det er farlig å røyke. Både for deg og dine omgivelser.

Ut i fra det du skriver kan det virke som du er en ung og uerfaren røyker. Slutt nå, før du dør av det.

http://www.doktoronline.no/lex/h/angina_pectoris.html

Endret av Supraspinatus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...