Gjest Jobbytte Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er i en fase hvor jeg vurderer å bytte jobb. Har siden avsluttet studie 2003 hatt 5 ulike arbeidsgivere. Første jobb var et vikariat på ett år som ikke var direkte relevant i forhold til min utdanningsbakgrunn, gikk så arbeidsledig 2-3 måneder og fikk da en stilling som innebar at jeg måtte flytte for så å pendle. Fikk en ny jobb som gjorde at jeg slapp pendling. Dette firmaet gikk konkurs og jeg måtte igjen bytte jobb. Fikk så en lederjobb i en større bedrift som økonomi/personalsjef. Føler at denne jobben gir meg lite igjen i form av økonomirelaterte oppgaver. Er en stilling innenfor det offentlige og føler at det blir for stabilt og lite utviklende. Vurderer nå å ta en stilling innenfor det arbeidsfeltet jeg startet med Regnskap, og utvikle meg videre der. Er nå redd for at det har blitt for mange jobbskifter og at det vil se negativt ut at jeg går fra en leder stilling til en konsulent stilling. Ønsker kommentarer på dette.
abelille Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Du har gode grunner til at du har skiftet jobb, så jeg synes ikke det skulle være noe problem. Det eneste negative med å gå fra en lederjobb til en konsulentstilling måtte være at du kan risikere å gå ned i lønn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå