Gå til innhold

Du som ikkje klarer å holde avstand.


muesli

Anbefalte innlegg

Gjest AnneShirley

Forstår ikke helt poenget med å skulle "slippe forbi" når man ligger i en saktegående kø. Man ville jo ofte gjerne kjørt fortere selv...

Men det viker som noen tror de kan "press opp farten i køa" ved å plage den som ligger på ca 14 plass eller noe sånt.. :sur:

Dessuten er det å kjøre med for liten avstand er både ulovlig og arlig -uansett hvor sakte man synes bilen forann seg kjører. Og hva i alle dager skulle være poenget?? Man oppnår jo ingenting annet enn å skape farlige situasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør ikke kjøre bil hvis du blir stresset av å ha en bil bak deg....kjør inn til siden og slipp dem forbi!

Jeg slipper ofte andre biler forbi, men det er ikke alle plasser det passer å slippe biler forbi. Det kan skje at jeg må bremse på grunn av at det plutselig kommer elg ol. dyr på veien og da er det direkte livsfarlig hvis en trailer ligger klistret oppi ræva på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hjertesukka_*

Bare som et lite apropos til å "holde fartsgrensen";

-Igår kjørte jeg E6 - fin flyt, mye trafikk, men alle holdt avstand og alt var bare herlighet og glede inntil en gammel mann "kastet" seg inn på E6 i ca 40 km/timen!

Og han fortsatte med samme fart. :haar:

Gjett om vi andre måtte bråbremse! Men siden vi er så dyktige sjåfører, vi folk flest, hehe, så gikk det jo bra, dah! :ler: - DENNE gangen.

Dette viser jo hvor viktig det er å kjøre etter forholdene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...