Gjest Bursdagsfrokost til kjæresten. H Skrevet 7. oktober 2008 #1 Del Skrevet 7. oktober 2008 Neste uke har kjæresten min bursdag. Jeg vil overraske han med frokost på senga, men sliter litt med å finne på no bra. Han er glad i egg og bacon, men jeg vil lage noe som vi kan spise mens vi sitter i senga, og da er ikke det så praktisk med akkurat den retten Men jeg har tenkt på kanskje no sandwich-greier med egg.. Noen som har noen bra forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 8. oktober 2008 #2 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hva med toast, viss du har toastjern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 8. oktober 2008 #3 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis du har et stort brett eller skjæreplate kan dere jo ha den på fanget med tallerkenene oppe på plata. Det funker fint det hvis dere skal ha egg og bacon. Eller så kan du lage en omelett og ha den på brødskiva. Da kan du for eksempel ha bacon og skinke i fyllet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 8. oktober 2008 #4 Del Skrevet 8. oktober 2008 Lag noe han liker, for det er da tross alt hans bursdag. Du kan få mange gode tips her inne, men det hjelper ikke mye om han ikke liker det. Og har du en plate eller noe lignende, kan dere fint spise egg og bacon på sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 9. oktober 2008 #5 Del Skrevet 9. oktober 2008 Crepes med frukt og bær i, noe slik som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molline Skrevet 9. oktober 2008 #6 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) . Endret 17. januar 2023 av molline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå