Gå til innhold

Like bra som andre optikere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Noen som vet om kvaliteten på synsundersøkelse hos Specsavers er like bra som andre optikere? Og er brillene like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært til synsundersøkelse hos Specsavers, og synes at det var like bra som hos andre optikere. Var inne hos optiker i nærmere en halvtime, han gikk gjennom flere tester, og jeg opplevde ham som veldig grundig. Kjøpte også briller, mest fordi jeg bruker linser til vanlig, og ville ha noe og avlaste øynene mine med, kjøpte den "billige" Specsavers- innfatningen og glass. De hadde 2 briller for prisen av 1, så jeg fikk to par for ca. 2000,- totalt med glass. Virker som det er helt ok kvalitet på de, de blir ikke brukt så ofte :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd i alle fall :)

At specsavers er billigere har mye med stordriftsfordeler å gjøre...

Gjest Pupsilure
Skrevet

Ikke det TS spør om, men jeg har kjøpt mine briller hos favoptic.no. Kjempefornøyd! Gav ca 500 kr for et par briller :) Bør sjekkes ut hvis man skal ha briller.

Skrevet

Har ikke vært hos Specsavers i Norge (tenker meg innom dog i løpet av måneden), men brukte de mens jeg bodde i UK og jeg må innrømme at jeg aldri har vært borti mer grundige synsundersøkelser enn de jeg hadde der.

Er veldig fornøyd med brillene deres.

Skrevet

Tusen takk for svar:) Man blir alltid litt skeptisk når noe er veldig mye billigere enn det pleier... Hvilke briller fra Specsavers har dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...