Visiter Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kjøpte en eske Toffifee på en Rema 1000-butikk (tror jeg), og det er jo vanvittig godt. Nå er jeg i Tigerstaden og har lyst på en til, ikke minst fordi det er favorittgodteriet til min søster som fyller år, men aner ikke hvor de er å få kjøpt. Vet noen om en matforretning sentralt i Oslo som fører snadderet? PS.: Jeg er usikker på om det i det hele tatt staves "Toffifee" ... Akk, ja.
Gjest Portis Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Du får vel kjøpt det i nesten alle butikker
Gjest itla Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Nei, de har det ikke overalt. Men Meny på Oslo City har som regel!
Bloggerina Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 De er bare så gode, tror de fleste matbutikker med godt utvalg fører de i sitt sortimang.
Visiter Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har vært på et par store Kiwi-filialer, en Rema 1000 og en ICA uten hell, så jeg var redd snadderet er ute av produksjon. Dette var betryggende nyheter, jeg skal prøve Meny, OC. Til jul pleier enkelte butikker å føre sånne store pakker med reinsdyr på! Hurra.
Gjest Marillia Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg jakter også på disse, og har trålet de fleste butikker i nærområdet - uten hell!
Bloggerina Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Meny har det, ellers smartclub og store varehusene. Ica må da ha det??? Rart ikke de har kommet inn i butikkene enda, de pleier jo å ha det i juletia :gjeiper: Jeg mener julemasipanen er jo på plass
Visiter Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Meny har det, ellers smartclub og store varehusene. Ica må da ha det??? Rart ikke de har kommet inn i butikkene enda, de pleier jo å ha det i juletia :gjeiper: Jeg mener julemasipanen er jo på plass Jeg har ikke rukket å sjekke Meny ennå, men det skal jeg jaggu gjøre til helgen. Ica-en jeg var på hadde det ikke ... Jeg vil ha Toffifee til jul! Heller det enn marsipan!
Mischa Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har funnet på ICA Supermarked-filialer..
Muffinsdilla Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 De har dem i de fleste normale matbutikker! Farlig godt og dyrt...
Olive Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Til jul pleier de å ta en en stor eske med tre pakker på Europris.
Visiter Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg fant på Oslo City! Mange takk, itla. Og ja, det er farlig godt og farlig dyrt. Jeg hamstret tre esker, og kommer nok til å spise dem på en måned eller noe hvis jeg ikke blir lei før den tid. Kanskje jeg skal spare to av dem til jul, det er jo kjekt å ikke være lei snadderet før den tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå