Gå til innhold

Toffifee-jakt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en eske Toffifee på en Rema 1000-butikk (tror jeg), og det er jo vanvittig godt. Nå er jeg i Tigerstaden og har lyst på en til, ikke minst fordi det er favorittgodteriet til min søster som fyller år, men aner ikke hvor de er å få kjøpt. Vet noen om en matforretning sentralt i Oslo som fører snadderet?

PS.: Jeg er usikker på om det i det hele tatt staves "Toffifee" ... Akk, ja.

Skrevet

Du får vel kjøpt det i nesten alle butikker

Skrevet

Nei, de har det ikke overalt. Men Meny på Oslo City har som regel! :)

Skrevet

De er bare så gode, tror de fleste matbutikker med godt utvalg fører de i sitt sortimang.

Skrevet

Jeg har vært på et par store Kiwi-filialer, en Rema 1000 og en ICA uten hell, så jeg var redd snadderet er ute av produksjon. Dette var betryggende nyheter, jeg skal prøve Meny, OC.

Til jul pleier enkelte butikker å føre sånne store pakker med reinsdyr på! Hurra.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg jakter også på disse, og har trålet de fleste butikker i nærområdet - uten hell!

Skrevet

Meny har det, ellers smartclub og store varehusene. Ica må da ha det???

Rart ikke de har kommet inn i butikkene enda, de pleier jo å ha det i juletia :gjeiper:

Jeg mener julemasipanen er jo på plass :ler:

Skrevet
Meny har det, ellers smartclub og store varehusene. Ica må da ha det???

Rart ikke de har kommet inn i butikkene enda, de pleier jo å ha det i juletia :gjeiper:

Jeg mener julemasipanen er jo på plass :ler:

Jeg har ikke rukket å sjekke Meny ennå, men det skal jeg jaggu gjøre til helgen. Ica-en jeg var på hadde det ikke ... Jeg vil ha Toffifee til jul! Heller det enn marsipan!

Skrevet

Jeg har funnet på ICA Supermarked-filialer.. :)

Skrevet

De har dem i de fleste normale matbutikker! Farlig godt og dyrt...

Skrevet

Til jul pleier de å ta en en stor eske med tre pakker på Europris.

Skrevet

Jeg fant på Oslo City! Mange takk, itla.

Og ja, det er farlig godt og farlig dyrt. Jeg hamstret tre esker, og kommer nok til å spise dem på en måned eller noe hvis jeg ikke blir lei før den tid. Kanskje jeg skal spare to av dem til jul, det er jo kjekt å ikke være lei snadderet før den tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...