Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg må alltid ha noe godt etter en uke med sunn mat og trening. På lørdagene unner jeg alltid meg med en sjokoladeplate. Hva spiser dere på lørdagene?
Kitty_katt Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Det varierer igrunn. Men bruker å kjøpe meg en eller to hveteboller, har SÅÅ gode boller på Ica Kanskje litt sjokolade ELLER noe smågodt. Kommer an på hva jeg har lyst på den uka
Gjest New Dawn Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg kjøper enten vaniljeis eller vaniljesaus som jeg spiser til dessert i helgene med frisk frukt og bær til ..
Muffinsdilla Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Skeier ut med chips og smågodt i hælja. Men drikker aldri brus, syns ikke det er noe godt lenger.
poia Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 På lørdag er det brus, ostepop/potetgull og kanskje noe sjokolade. Pleier også å unne meg is, da jeg er sinnsykt glad i det
Gjest *Ulla* Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg spiser som regel potetgull. Noen ganger smågodt.
Gjest jente87 Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Trener 5-6 dager i uka, så på lørdag og søndag skeier jeg ut med sjokolade (ikke bare én heller.. 300g smågodt-sjokolade, noen ganger mer :rødme: ) og 1 pose sjokoladeboller (8stk). Spiser særdeles mye snop når jeg først spiser det, men ellers i uka har jeg et veldig sunt kosthold og trener mye. Derfor syns jeg det er helt ok!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå