Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #1 Skrevet 7. oktober 2008 Min samboer igjennom mange år vil ha jeg skal ut å ha meg på si, hvorfor vet jeg ikke. Hva tenker dere om dette?
Gjest Kozzzzzz Skrevet 7. oktober 2008 #2 Skrevet 7. oktober 2008 Vei.........det hele kommer vel an på hva du synes? Er dette noe du har lyst til eller ikke? Er jo en stor ting å begynne med i ett forhold.
Gjest tulla_gjest Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Min samboer igjennom mange år vil ha jeg skal ut å ha meg på si, hvorfor vet jeg ikke. Hva tenker dere om dette? Jeg har nesten lyst til å komme med den gamle floskelen om at "har du lyst , har du lov". og da kommer det litt an på dine lyster.
cilja Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Det første jeg ville spørre om ville være "hvorfor"? I noen forhold fungerer det at partnerne har seg på si, men i mange fungerer det ikke i lengden.
Gjest Gjest_tusseladd_* Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 som mann selv må jeg si at jeg ville nok hatt problemer med at min frue hadde seg på si, men jeg kjenner ikke mannen i dette tilfellet, og alt er jo individuelt her i livet. det som er helt sikkert er ihvertfall at du må være HELT sikker på at det ikke kommer noe sjalusi i bildet i ettertid, og at dere har klare avtaler om "kjøreregler". til slutt vil jeg vel bare si at dette er noe du bør kjenne på selv om du kan tenke deg. er sexlysten til stede har du jo fått muligheten
Gjest ingen Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 det jeg stiller meg spørsmål om her er om det er et såkalt åpent forhold du snakker om og om det skal gjelde begge veier? ting som bare går en vei har en tendens til å gå skeis etter en tid
Suzy Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Dette må da være det mest tafatte innlegget til dags dato! "Typen min vil jeg skal knulle andre og det skriver jeg gjerne et innlegg på et diskusjonsforum om, men å spørre ham om hvorfor det får jeg ikke til" Hallo! Edit: skrivefeil Endret 7. oktober 2008 av Suzy
Rimmern Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Suzy: Jaha? Du mener altså at det bør være lettere å snakke med vedkommende ansikt til ansikt enn å skrive et helt anonymt innlegg på et internettforum? Her tror jeg det er noe grunnleggende du ikke forstår. SELVSAGT er det enklere å spørre her, nettopp FORDI det ikke er ansikt til ansikt, og fordi det er anonymt. Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mye rart enkelte klare å lire av seg.
Nienna Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Med tanke på at det er samboer gjennom flere år vil jeg si meg enig med Suzy. Det burde vært lettest å spørre ham. Til TS: Spør ham. Hjelper ikke å spørre oss som ikke aner mer om saken enn at han vil du skal ha deg på si. Vi vet ikke hvorfor, eller hvordan han har tenkt seg dette. Vi vet ikke om han vil være til stede, eller om han også skal ha seg på si. Du må nesten spørre ham.
Suzy Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Suzy: Jaha? Du mener altså at det bør være lettere å snakke med vedkommende ansikt til ansikt enn å skrive et helt anonymt innlegg på et internettforum? Her tror jeg det er noe grunnleggende du ikke forstår. SELVSAGT er det enklere å spørre her, nettopp FORDI det ikke er ansikt til ansikt, og fordi det er anonymt. Jeg slutter aldri å bli overrasket over hvor mye rart enkelte klare å lire av seg. Eh ja...? I det øyeblikket typen min hadde sagt "Du, Suzy..? Jeg vil at du skal ligge med andre jeg" så hadde min respons vært: "HVORFOR DET?" Og vips var praten i gang. Hvor vanskelig kan det være da?
DaYdReAm Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 du vet ikke hvorfor? k.o.m.m.u.n.i.k.a.s.j.o.n. jeg tror jeg hadde vært ganske rask til å spørre om grunnen til et slikt ønske i fra min mann. det kan være at han tenner på det, men det kan også være at det er årsaker som at han ikke føler at han strekker til,f.eks at han ikke har nok sexlyst/overskudd eller andre årsaker som går på hans prestasjoner på det seksuelle. og slike grunner er nok vanskeligere for ham og innømme.
Possibly Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 Eh ja...? I det øyeblikket typen min hadde sagt "Du, Suzy..? Jeg vil at du skal ligge med andre jeg" så hadde min respons vært: "HVORFOR DET?" Og vips var praten i gang. Hvor vanskelig kan det være da? Enig med deg. Det var min første tanke også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå