Gjest stivogstål Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg sliter en del med vondt i korsryggen og stiv nakke. Noen som har erfaring med tempur Bed Back støttepute til ryggen og/eller pute for støtte av nakke og pute?
Nabodama Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Har tempurpute, men synes ikke den hjelper noe på vond nakke. Da må det nok andre metoder til, avhengig av hva som opprinnelig feiler. Du har vondt i korsryggen også. Hvis dette er langvarig, og plager deg mye, burde du ta en tur til lege, prøve fysio, akupunktur o.l-
mortetre Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har ei tempupute, men blir stressa av å bruke den. Våkner hver gang jeg skal bytte nakkestilling, for det tar litt tid før putefyllet former seg etter kroppen. Og når en skifter liggestilling x ganger pr natt blir det slitsomt (for meg). Puta ligger på mørkloftet...
Nabodama Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har ei tempupute, men blir stressa av å bruke den. Våkner hver gang jeg skal bytte nakkestilling, for det tar litt tid før putefyllet former seg etter kroppen. Og når en skifter liggestilling x ganger pr natt blir det slitsomt (for meg). Puta ligger på mørkloftet... Jeg har brukt min i 4 år nå, og synes den er god å ligge på. Vil ikke ha annen pute nå. Men at den hjelper på nakkesmerter, det tror jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå