Bambuspinne Skrevet 23. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 23. november 2008 Dag 27 av PP1 eller dag 12 av PP2. siden jeg har vært så mye småkvalm i det siste, bestemte jeg meg å svi av en Clearblue idag morges, selv om jeg innerst inne visste at det var unødvendig. Jeps. Unødvendig. Jeg går og kjenner på symptomer HELE tiden, så dette blir en lang tid med innbilt svangerskap. At jeg har vært kvalm kan kanskje ha noe med at jeg ønsker å være det... Oppsummering for meg selv: Første mens etter pilleslutt etter 21 dager PP1 17 dager, hvis spottinga + 1 dags friskt blod skal telle som mens PP2 igang, nå på dag 12, telt fra første dag med friskt blod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 23. november 2008 Forfatter #22 Del Skrevet 23. november 2008 Og der hadde jeg bestilt flere tester. Håper jeg bare får bruk for en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. november 2008 #23 Del Skrevet 23. november 2008 Heier for at du får bruk for tester ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. november 2008 #24 Del Skrevet 27. november 2008 Kjipt med negativ test. Fremdeles ingen mens? Då er det iallfall fremdeles håp. Heier litt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 2. desember 2008 Litt slimblod idag, men ikke noe mer. Dag 21 av PP2, regner med at PP3 starter snart. Eller kanskje ikke, mannen reiser bort mye av de to neste ukene, så da skal det mye til at det klaffer. Satse på PP4? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 3. desember 2008 Optimistisk nok setter jeg inn ny ticker! Dag 1 av PP3. Syklus 1: 21 dager etter pilleslutt PP1: 17 dager PP2: 21 dager Korte sykluser. Ikke så bra, forsåvidt, men greit å slippe å vente i det uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 3. desember 2008 IKM på julaften! Min egen julekalender, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. desember 2008 #28 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har IKM rett før nyttår, det blir en laaaang romjul! Håper det klaffer for oss alle sammen:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 11. desember 2008 Ser mørkt ut for denne PP, siden jeg mistenker at eggløsning er denne uka, og mannen er bortreist idag til lørdag. Jobbmessig hadde det vært greit hadde det klaffet nå, januar og februar er stille tider på jobb, og da passer det greit hvis jeg må være hjemme for å spy. Kjenner at jeg gruer meg VELDIG til spying igjen og at jobben min gjør at mange mennesker tidlig får vite om graviditeten. Litt sånn offentlig livmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 19. desember 2008 Mens igjen på dag 18! #%"¤#%"¤&#! Altfor korte sykluser, litt bekymret for det. 19.desember: dag 1 av PP4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 19. desember 2008 #31 Del Skrevet 19. desember 2008 Men når du har det, får du jo kanskje ekstra mange sjanser? Heier iallefall på dere! Håper det snart blir klaff:) God jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. desember 2008 #32 Del Skrevet 20. desember 2008 Så kjedelig da Dag 18 ja, det var litt tidlig... Har det pleid å være sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 21. desember 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 21. desember 2008 Pleier og pleier, sist gang ble jeg ikke kjent med syklusen fordi det klaffet i PP1. Flaks da, men denne gang blir jeg mer nedstemt fordi det går tregere. Er tross alt bare i PP4 nå, og jeg er 31, skulle bare mangle at ting kan ta litt lenger tid. Og før det igjen? 21-28 dagers syklus, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 30. desember 2008 #34 Del Skrevet 30. desember 2008 Håpar du har hatt ei fin jul, og at syklusen stabiliserer seg på eit akseptabelt nivå. Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 9. januar 2009 Dag 22! Om det ikke klaffer denne runden er det iallefall bra at jeg har kommet lenger enn dag 21, synes syklusene har vært lovlig korte. Og da har et evt egg trøbbel med å feste seg. Trøblete jobb for tiden, derfor lite innom. Håper intenst på å bli gravid, så jeg kan se enden på å være der for en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 10. januar 2009 HURRA! Må løpe på jobb, men hæppi, hæppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2009 #37 Del Skrevet 10. januar 2009 Positiv test? Så det på IKM januar-tråden! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linnah Skrevet 10. januar 2009 #38 Del Skrevet 10. januar 2009 GRATULERER!!!!!! har vært flere gode nyheter her siden vi startet på det nye året gitt lykke lykke til med tiden fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. januar 2009 #39 Del Skrevet 10. januar 2009 Gratulerer Gratulerer Gratulerer!!!!!!!! !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 10. januar 2009 #40 Del Skrevet 10. januar 2009 Kjempestas! Gratulerer! Gleder meg til å følge med her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå