Gå til innhold

Ein te!


Bambuspinne

Anbefalte innlegg

Vi vil ha ein te!

Har et barn på to år og er blitt enige om at nå er det fint med en til, for at aldersforskjellen ikke skal bli for stor, og for at det passer bra nå. Egentlig passer det aldri bra med baby. Nå som vi endelig sover godt igjen etter lite nattesøvn, så er det på igjen?

Så nå er piller byttet ut med omega3 og folat. Nam.

Forrige prøvetid: 1 syklus for å finne hvor lang syklus jeg hadde, i neste syklus fikk jeg positiv test. Håper det går like kjapt denne gangen, men er redd for at jeg blir altfor overoptimistisk på hvor fort det skal gå, og så bli kjempestressa.

Mens idag. Men siden jeg akkurat har sluttet på pillene, stoler jeg ikke helt på den som vanlig mens, mer en pilleblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker for hilsen, Dreia! Krysser fingrene for dere og!

Pappapermisjonen er foreslått økt! Gode nyheter! Forrige gang var jeg hjemme til barnet var 10 mnd og pappaen til barnet var 14 måneder, så vi er for at far har mer enn seks uker. Det passer oss godt.

Vi har vent oss til tanken på at vi er prøvere. Nå tuller vi ofte om det. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Regnet meg frem til eggløsning sånn rundt den 20.okt, men ble overrasket av en slags mens istedet, som bare varte en dag eller to. Ikke friskt blod, mer brunlig.

Mye stikking i underlivet, men er nok mest symptomjeger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som da er mest irriterende, er at da aner jeg ikke om starten eller midten av oktober er siste mens. Hmph.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og lykke til med prøvingen :duskedame: Håper jo at vi alle blir her inne kortest mulig og at vi ses igjen i graviddagbok-verden :Nikke: Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til til dere også, Høstjenta!

Symptomjegeren er igang! Mye stikkinger og utflod. KVALM i morges.

Ble plutselig litt motløs om tanken på å skulle gjennom tre måneder med kvalme igjen, hvis det skulle bli så ille som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Spennande med kvalme, stikkingar osv. :fnise: Kvalmen er kanskje ikkje det artigste gravidtegnet, men det er iallfall eit tegn. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dag 15 av PP1; spotting. Ingen tegn til eggløsning, utålmodige meg har kjøpt eggløsningstester og brukt opp pakken uten noe resultat.

Da blir det trolig vin på julebordet lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd TR kom, skal :duskedame: for at neste runde klaffer :tommelopp:

Det blir en del EL-tester etterhvert ja, jeg har sikkert brukt opp både en del tester og penger på det, men men :)

Bra du ser noe positivt i det, dvs vin på julebordet. Jeg skal og på julebord til helgen og fordelen med at TR kom er drinken og vinen til maten :fnise: Men den skulle nok aller helst holdt seg borte ja!

Blir spennende å følge med på hva som skjer fremover :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for hilsner, Høstjenta og Imli!

Imponerende at dere er igang med prøving allerede Imli, da gutten vår var 7 mnd kunne det ikke falle meg inn å starte på nr 2. Han sov ikke ordentlig før han var halvannet år, så å gå gravid når jeg var så søvndeprimert hadde aldri funket.

Spotting sluttet like fort som det kom, er det da mens eller ikke? Forvirrende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut spiralen for en mnd siden jeg :lur: Men har ikke fått mensen ennå så det tar nok litt tid :)

Hvor mange prøveperioder har dere hatt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke noe av den spottinga. kommer og går. Tror det kan ha vært en mens, for en av dagene var det noe friskt blod, men plutselig var det over. 'Spottinga fortsatte. Jeg kaster ikke bort en testpinne på dette, har ikke hatt noen eggløsning så vidt jeg har skjønt. Men er det da ny syklus?

For tre år siden testet jeg postivt 20.nov :rødme:

For å se det positive i det, desember er den verste måneden å bli kvalm og uggen på jobb, så om vi ikke treffer før 2009, så er det greit det også. Ok, litt utålmodig allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke noe av den spottinga. kommer og går. Tror det kan ha vært en mens, for en av dagene var det noe friskt blod, men plutselig var det over. 'Spottinga fortsatte. Jeg kaster ikke bort en testpinne på dette, har ikke hatt noen eggløsning så vidt jeg har skjønt. Men er det da ny syklus?

For tre år siden testet jeg postivt 20.nov :rødme:

For å se det positive i det, desember er den verste måneden å bli kvalm og uggen på jobb, så om vi ikke treffer før 2009, så er det greit det også. Ok, litt utålmodig allikevel.

Godt du klarar å sjå litt lyst på det. Eg tenker forresten akkurat likt. Men så vil eg veldig gjerne at det skal klaffa også... :sjenert:

Du høyrest veldig tålmodig ut. Hadde det vore meg, hadde eg nok sløst vekk eit par testpinnar allerede. :fnise: Men nå har eg gått over til EL-testar. Bruker færre gravitestar då og føler eg ikkje "sløser" like mykje, sjølv om det i lengden nok er dyrare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig så symtomjeger jeg plutselig ble!

Har vært kvalm i hele dag, men det kan like gjerne skyldes at jeg er sliten og helst burde vært hjemme fra jobb, har de to forrige dagene vært hjemme pga magekramper og diare. Men er det ikke folk, så er det ikke folk. Sukk.

Nå er det ENTEN dag 23 av PP1 eller dag 9 av PP2, om jeg skal tro at spottinga var mens eller ikke. Blæh. Utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...