Bambuspinne Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #41 Del Skrevet 11. januar 2009 Takker og bukker! Stas at det klaffet denne prøveperioden, faktisk kunne det ikke bli bedre timing for jobbens del sånn med hensyn på å få tak i evt vikar hvis jeg blir spyende som sist. Hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste samme dag som IKM for å ikke kaste bort strimmel på å bli skuffet, men siden jeg har en drøss i skapet fra billigetester.no, så var det for fristende. Testet om kvelden før jeg skulle legge meg, til tonene fra Alien på tvn. Da var det ikke så lett å sove etterpå, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 11. januar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 11. januar 2009 Og ganske utrolig at det klaffet for flere av prøvedagbøkene på samme tid. Krysser fingrene for resten av gjengen, håper dere kommer straks etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. januar 2009 #43 Del Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer! Og så perfekt timing i forhold til jobb - kunne det vore bedre? :rødme: Nå er det berre å setja i gong med prosjekt strikke babyteppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 12. januar 2009 Idag har jeg ringt sjefen min og fortalt nyheten, med forbehold om det går bra eller ikke. Ok, det høres supertidlig ut, men jeg er kjemperedd for å bli like dårlig som sist (sykemeldt fra uke 5-18 pga kvalmen) og vil vite at han er klar for å skaffe vikar for meg. Han syntes det var gode nyheter, stas! Og absolutt ikke overrasket, han visste at vi prøvde, og tok det opp på jobbinterjuvet selv at de regnet med at jeg ville ha flere barn, og det ville bli lagt til rette for. kommer til å vente med å si noe til kollegaer ennå tror jeg. Tross alt er det tildig ennå, og om det går bra, så er det allikevel lenge til august/sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. januar 2009 #45 Del Skrevet 12. januar 2009 Så kjekt å ha ein sånn sjef! Godt å vita at ting blir ordna opp i om du blir så uheldig å igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 30. januar 2009 #46 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg tilstår, gammel bruker med nytt nick. Bambuspinne=Murf, og tar sjansen på å hoppe over i graviditetsbøkene, nå som jobben vet om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 31. januar 2009 #47 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg tilstår, gammel bruker med nytt nick. Bambuspinne=Murf, og tar sjansen på å hoppe over i graviditetsbøkene, nå som jobben vet om det. Grattis med nytt nick, takk for at du tipser oss, slik at vi får følge deg videre, og vet hvordan det går og hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå