Gå til innhold

Ein te!


Bambuspinne

Anbefalte innlegg

Dag 27 av PP1 eller dag 12 av PP2.

siden jeg har vært så mye småkvalm i det siste, bestemte jeg meg å svi av en Clearblue idag morges, selv om jeg innerst inne visste at det var unødvendig. Jeps. Unødvendig.

Jeg går og kjenner på symptomer HELE tiden, så dette blir en lang tid med innbilt svangerskap. At jeg har vært kvalm kan kanskje ha noe med at jeg ønsker å være det...

Oppsummering for meg selv:

Første mens etter pilleslutt etter 21 dager

PP1 17 dager, hvis spottinga + 1 dags friskt blod skal telle som mens

PP2 igang, nå på dag 12, telt fra første dag med friskt blod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt slimblod idag, men ikke noe mer. Dag 21 av PP2, regner med at PP3 starter snart. Eller kanskje ikke, mannen reiser bort mye av de to neste ukene, så da skal det mye til at det klaffer. Satse på PP4?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Optimistisk nok setter jeg inn ny ticker!

Dag 1 av PP3.

Syklus 1: 21 dager etter pilleslutt

PP1: 17 dager

PP2: 21 dager

Korte sykluser. Ikke så bra, forsåvidt, men greit å slippe å vente i det uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser mørkt ut for denne PP, siden jeg mistenker at eggløsning er denne uka, og mannen er bortreist idag til lørdag.

Jobbmessig hadde det vært greit hadde det klaffet nå, januar og februar er stille tider på jobb, og da passer det greit hvis jeg må være hjemme for å spy.

Kjenner at jeg gruer meg VELDIG til spying igjen og at jobben min gjør at mange mennesker tidlig får vite om graviditeten. Litt sånn offentlig livmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når du har det, får du jo kanskje ekstra mange sjanser? Heier iallefall på dere! Håper det snart blir klaff:)

God jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier og pleier, sist gang ble jeg ikke kjent med syklusen fordi det klaffet i PP1. Flaks da, men denne gang blir jeg mer nedstemt fordi det går tregere. Er tross alt bare i PP4 nå, og jeg er 31, skulle bare mangle at ting kan ta litt lenger tid.

Og før det igjen? 21-28 dagers syklus, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Dag 22! Om det ikke klaffer denne runden er det iallefall bra at jeg har kommet lenger enn dag 21, synes syklusene har vært lovlig korte. Og da har et evt egg trøbbel med å feste seg.

Trøblete jobb for tiden, derfor lite innom. Håper intenst på å bli gravid, så jeg kan se enden på å være der for en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATULERER!!!!!! har vært flere gode nyheter her siden vi startet på det nye året gitt :) lykke lykke til med tiden fremover!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...