Gjest KLH Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Har du et godt tips mot kviser som funker?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Sjekk på apotektet. Når jeg var yngre kjøpte min mor noe til meg der som het Basiron. Måtte smøre det på fjeset og ha det på i en time. Funket helt fantastiskt
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Sjekk på apotektet. Når jeg var yngre kjøpte min mor noe til meg der som het Basiron. Måtte smøre det på fjeset og ha det på i en time. Funket helt fantastiskt Man skal vel ikke smøre det i fjeset, men ha det direkte på kvisen. Basiron er sterke saker, men det funker. Huden min ble rød og flasset av når jeg brukte det, så man bør sikkert helst ikke bruke det hvis man har ømfintlig hud, og heller ikke bruke det for ofte.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Nei jeg smørte det på hele fjeste og ikke da ikke nye kviser. va litt rød etterpå men det gikk fort vekk
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Klem hudormer og gule kviser, men ligg unna de andre. Når du har klemt ut en moden gul kvise, smør på pyrisept!
Saeria Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Mitt tips... Hvis du bare har små pustler og noen hudormer: Prøv først basiron. Funker ikke det: Gå til legen. Er kviseproblemet mer omfattende og inkluderer små og/eller større klumper, som ikke nødvendigvis bryter ut med tupp som kan forsiktig klemmes og påfølgende puss som kommer ut: Gå direkte til legen. Har du mye klumper/byller, ormer, pustler, og kanskje til og med er plaget på rygg og/eller bryst: Gå til legen/hudlege. Går du til fastlegen med et omfattende hudproblem, be gjerne om henvisning til hudlege, dersom h*n ikke spør deg om du vil ha det/foreslår at du bør det. Endret 6. oktober 2008 av Saeria
lillesky Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har veldig sensitiv hud, men Basiron fungerer veldig fint på kvisene mine! Smører på kvisen i 2-3 dager, også blir den borte. Tørker vekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå