Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg skal ta matematikk for yrkesfag som privatist. Hvilke av disse bøkene trener jeg: - Sinus matematikk 1xy oppgavesamling og/eller - Sinus matematikk 1mxy grunnbok Håper at noen ka svare meg. Finnes det hjelp å få hvist jeg står fast på en oppgave her på nettet?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Hei, jeg har begge bøkene som u kan få kjøpt til en rimelig pris. Si ifra om du er interessert On topic: Dersom du er en av den mer matematisk anlagte personen er det nok med grunnboka, da du vil ville en del oppgaver du kan trene på i der. Dersom du sliter litt med faget vil jeg anbefale deg å kjøpe oppgaveboka også, slik at du får trent mest mulig på ulike oppgaver. Fasitsvar står helt bakerst i begge bøkene, og du kan alltids spørte om oppgaver du ikke skjønner på et eller annet skolediskusjonsforum slik som skolel.no, diskusjon.no eller matematikk.no Håper dette var til hjelp
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Er det noen som vet hva man kan få på en slik eksamen? Kan man få spørsmål om det gyldne snitt? Hva kan jeg få på en slik eksamen?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 TS her igjen. Jeg er egentlig veldig dårlig i mattematikk så jeg prøver å finne uthva jeg må sette meg mest inn i. Finnes det eksamensoppgaver på nettet?
Gjest *Mim* Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 Ta kontakt med skolen der du har meldt deg opp som privatist og hør om de kan hjelpe deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå