Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Skal arrangere utdrikningslag i trondheim.. men ingen av oss bor der til vanlig! har planer om skikkelig party-weekend for brura!!men det står nesten kun om oslo på nettet..hjelpe meg. alt fra leker, hotell, spa, party..ALT!! trenger alle tips jeg kan få.. p.s. har ikke så veldig god tid..snufs.,
Ira Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 solsidenspa.no / nidelvenspa.no har begge godt rykte på seg - ligger sentralt begge to. paintball (trondheimpaintball.no) eller gocart (lazerx.no/public.aspx?pageid=5117) / (unbad-outdoor.no/) eller fjordrafting for den tøffe typen tyholttårnet gir deg utsikt over hele byen - her finner du Egon pizza
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 solsidenspa.no / nidelvenspa.no har begge godt rykte på seg - ligger sentralt begge to. paintball (trondheimpaintball.no) eller gocart (lazerx.no/public.aspx?pageid=5117) / (unbad-outdoor.no/) eller fjordrafting for den tøffe typen tyholttårnet gir deg utsikt over hele byen - her finner du Egon pizza tusen takk for svar! nidelven spa virket midt i blinken!!! håper på flere svar.. noen som kan anbefale hotell????
Gir Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Solsiden / Nidelven spa kan anbefales. Eller dere kan leie Pirbadet for lukket selskap en times tid på morgenen og svømme, skli i vannsklie og ta deilige boblebad. Jeg anbefaler dere å spise på Bare Blåbær (burger + pai, mmmmmmm), men bestill bord! Det ligger på Solsiden. Hvis bruden liker Sushi anbefaler jeg Kyoto. Hvis dere vil se Trondheim by anbefaler jeg Egon i toppen av Tyholttårnet. Det går 360 grader rundt på en time, og har utsikt over hele Trondheim. Hvis dere vil ha hotell anbefales Rica Nidelven eller Britannia. Motell: Nova kino konferansesenter og hotell. Av aktiviteter har jeg opplevd fjord-rafting, strippekurs på Dreams Go go bar, og paintball, og alle tre gav mersmak :-) Det er også morro å bowle, men kanskje ikke helt utdrikkingslag? Omvisning i Nidarosdomen er også (tro det eller ei) en opplevelse, særlig hvis mange av gjestene ikke bor i byen. Piknik på Kristiansten festning er også fint. Der kan man grille også, men er avhengig av fint vær. Lykke til med arrangementet! Endret 7. oktober 2008 av Gir
Spatula Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 tusen takk for svar! nidelven spa virket midt i blinken!!! håper på flere svar.. noen som kan anbefale hotell???? Rica Nidelven kan anbefales, kjempefint hotel, god mat kort avstand til solsiden spa, kjøpesenter, cafeèr og det som er av fasiliteter i Trondheim. Også Olavskvartalet (kjøpesenter, konserthus) har et kjempefint hotell, hvor dere kan ta turen innom Olavshallen, hvis det går noen show der. www.olavshallen.no Kan også anbefale en tur på teateret www.trondelagteater.no Og en tur på brannstasjonen hvor bruden vil bli tatt godt i mot, får være med å kjøre uttrykkning, heist opp i lift. Bare å ringe brannstasjonen, det var visst ganske vanlig å ha utdrikkingslag der:) Kjempegøy var det:) Var selv med på et utdrikkningslag i Trondheim i sommer, hvor vi spiste lunsj på Rick's som er i hjertet av gågata (Nordre) og middag på søstrene Karlsen som er på Solsiden:)
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #6 Skrevet 7. oktober 2008 Solsiden / Nidelven spa kan anbefales. Eller dere kan leie Pirbadet for lukket selskap en times tid på morgenen og svømme, skli i vannsklie og ta deilige boblebad. Jeg anbefaler dere å spise på Bare Blåbær (burger + pai, mmmmmmm), men bestill bord! Det ligger på Solsiden. Hvis bruden liker Sushi anbefaler jeg Kyoto. Hvis dere vil se Trondheim by anbefaler jeg Egon i toppen av Tyholttårnet. Det går 360 grader rundt på en time, og har utsikt over hele Trondheim. Hvis dere vil ha hotell anbefales Rica Nidelven eller Britannia. Motell: Nova kino konferansesenter og hotell. Av aktiviteter har jeg opplevd fjord-rafting, strippekurs på Dreams Go go bar, og paintball, og alle tre gav mersmak :-) Det er også morro å bowle, men kanskje ikke helt utdrikkingslag? Omvisning i Nidarosdomen er også (tro det eller ei) en opplevelse, særlig hvis mange av gjestene ikke bor i byen. Piknik på Kristiansten festning er også fint. Der kan man grille også, men er avhengig av fint vær. Lykke til med arrangementet! tusen takk for fantastisk svar!! dette kan jo faktisk bli noe dette:D:D
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #7 Skrevet 7. oktober 2008 Rica Nidelven kan anbefales, kjempefint hotel, god mat kort avstand til solsiden spa, kjøpesenter, cafeèr og det som er av fasiliteter i Trondheim. Også Olavskvartalet (kjøpesenter, konserthus) har et kjempefint hotell, hvor dere kan ta turen innom Olavshallen, hvis det går noen show der. www.olavshallen.no Kan også anbefale en tur på teateret www.trondelagteater.no Og en tur på brannstasjonen hvor bruden vil bli tatt godt i mot, får være med å kjøre uttrykkning, heist opp i lift. Bare å ringe brannstasjonen, det var visst ganske vanlig å ha utdrikkingslag der:) Kjempegøy var det:) Var selv med på et utdrikkningslag i Trondheim i sommer, hvor vi spiste lunsj på Rick's som er i hjertet av gågata (Nordre) og middag på søstrene Karlsen som er på Solsiden:) Fantastisk!! jeg kommer absolutt til å ringe brannstasjonen!!! så kult:D
Gir Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Rica Nidelven kan anbefales, kjempefint hotel, god mat kort avstand til solsiden spa, kjøpesenter, cafeèr og det som er av fasiliteter i Trondheim. Også Olavskvartalet (kjøpesenter, konserthus) har et kjempefint hotell, hvor dere kan ta turen innom Olavshallen, hvis det går noen show der. www.olavshallen.no Kan også anbefale en tur på teateret www.trondelagteater.no Og en tur på brannstasjonen hvor bruden vil bli tatt godt i mot, får være med å kjøre uttrykkning, heist opp i lift. Bare å ringe brannstasjonen, det var visst ganske vanlig å ha utdrikkingslag der:) Kjempegøy var det:) Var selv med på et utdrikkningslag i Trondheim i sommer, hvor vi spiste lunsj på Rick's som er i hjertet av gågata (Nordre) og middag på søstrene Karlsen som er på Solsiden:) IKKE spis på Ricks! De siste gangene jeg spiste der ventet vi i over 1 time på en salat... Og ingen kom og hjalp oss før vi gikk og hentet dem. Da stod det 4 kelnere og hang i baren. Ikke gå på den italienske på solsiden heller, av samme grunn + at maten der ofte er meget mislykket.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Fantastisk!! jeg kommer absolutt til å ringe brannstasjonen!!! så kult:D men..du/dere har vel ikke tilfeldigvis nettsiden til brannstasjonen eller telefon nr..??
Spatula Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 men..du/dere har vel ikke tilfeldigvis nettsiden til brannstasjonen eller telefon nr..?? Telefonnr til Trondheim brannstasjon: 72 54 76 00 Jeg har vært på Ricks flere ganger, og har fått maten etter ca 20 minutter, så jeg har bare positivt å si om dem
Bjørk Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Innspilling av sang i studio!! Utrolig morro!! Koster 1500 for 2 timer. Trondheim studio: veldig trivelige folk som jobber der. Venninna mi digga det!! Dette spaet er billig og bra: www.anitasdagspa.no Endret 8. oktober 2008 av Bjørk
Gir Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har vært på Ricks flere ganger, og har fått maten etter ca 20 minutter, så jeg har bare positivt å si om dem Jeg også, og alltid hatt dårlige opplevelser... Men å dra dit på kvelden for å feste, det kan jeg anbefale. Tror man kan reservere et stort sofa-hjørne oppe i 2. etg for selskapet
Spatula Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg også, og alltid hatt dårlige opplevelser... Men å dra dit på kvelden for å feste, det kan jeg anbefale. Tror man kan reservere et stort sofa-hjørne oppe i 2. etg for selskapet Der er jeg enig med deg, heller party på Rick's i stedet for Crash og Downtown. Vista anbefales også
Gir Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Der er jeg enig med deg, heller party på Rick's i stedet for Crash og Downtown. Vista anbefales også Jepp, og så god Strawberry Daiquiri!!!! Nam nam!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå