Gå til innhold

hvordan føles det for han

Fremhevede innlegg

Gjest Efaristo
Skrevet

Jeg har hatt en haug me sexpartnere i livet mitt(over 30stk) noen bra,andre dårlige...

Nå har jeg da altså fått meg en veldig spesiell elsker,og når han kommer inn i meg(og er inni meg) ,føles det bare helt fantastisk og enestående rett å slett. Jeg har aldri opplevd dette før med noen, jeg har bare lyst på pikken hans hele tiden,lengter etter den(det har jeg aldri opplevd før) Er det mulig at det føles likt for han og? at rett å slett vi passer perfekt sammen rent anatomisk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan godt hende! Hvis du spør ham, får du vite det. :)

Gjest Efaristo
Skrevet

Joa,blir liksom bare så teit å spørre om selve samleiet er like enestående for han som for meg,hehe :P Vet jo at han syns sexen er bra ;)

Skrevet
Joa,blir liksom bare så teit å spørre om selve samleiet er like enestående for han som for meg,hehe :P Vet jo at han syns sexen er bra ;)

Flott! Ta det litt gradvis da, vettu. Si at han er den beste sexpartneren du noensinne har hatt, kanskje han gjengjelder komplimentet?

Skrevet

Sex er rimelig mye annet enn det fysiske. Regner med du selv vet hvor vanskelig det er å ha sex når du er ukomfortabel.

Når du har hatt så mange partnere så har du sikkert fått et litt hverdagslig syn på sex. Du modnes jo og er sikkert klar for å slå deg til ro. Kanskje du rett og slett bare liker denne fyren ekstra godt.

Så lenge man synes bra om en person, så blir stort sett alt det han/hun sier tatt imot bra.

Gjest Efaristo
Skrevet

oa,jeg vet det er mye mer en det fysiske, og jeg har vært oppover ørene forelska tidligere med noen av di jeg har hatt sex med,vært samboer og gift også,men det følrts ikke som dette her... Jeg ser jo klart at han har trekk som ikke tiltrekker meg på andre områder igjen,så det er ikke slik at alt han sier og gjør er flott og fantstisk heller... Hmmm,snodige greier

Skrevet

hmmm. jeg ville nok tro at underlivet er designet som resten av kroppen; enkelte gutter og jenter har tiltrekkende utseende/fysikk, mens noen har bra fitte/kuk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...