Gå til innhold

SJOKK!


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt "useriøse" svar var faktisk helt seriøst ment. Hun skriver først at de gjør det slutt, og så fortviler hun for at han gjør ting som betyr at det ikke skal være dem lenger. Det blir litt vanskelig å henge med helt i hva hun vil, og hva hun vil ha svar på.

Til du som uttaler at det ikke er vanlig å drikke seg full alene, og at han kanskje er alkoholiker: Maken til tullprat. Det er ingenting uvanlig med å drikke alene. Hvis det er noe man gjør regelmessig, så er det noe annet. Men i seg selv er det like normalt som å runke.

Skrevet

Mitt "useriøse" svar var faktisk helt seriøst ment. Hun skriver først at de gjør det slutt, og så fortviler hun for at han gjør ting som betyr at det ikke skal være dem lenger. Det blir litt vanskelig å henge med helt i hva hun vil, og hva hun vil ha svar på.

Til du som uttaler at det ikke er vanlig å drikke seg full alene, og at han kanskje er alkoholiker: Maken til tullprat. Det er ingenting uvanlig med å drikke alene. Hvis det er noe man gjør regelmessig, så er det noe annet. Men i seg selv er det like normalt som å runke.

Forøvrig: Hvis man har så liten kontroll over hva man sier at man sier "det er slutt" i en kranglel, så fortjener man faktisk at det blir slutt også. Man må kunne forvente at voksne folk ikke oppfører seg som om de er tilbakestående, uansett hvor sint man blir og hvor heftig man krangler.

Gjest Gjest_Thea_*
Skrevet
Til du som uttaler at det ikke er vanlig å drikke seg full alene, og at han kanskje er alkoholiker: Maken til tullprat. Det er ingenting uvanlig med å drikke alene. Hvis det er noe man gjør regelmessig, så er det noe annet. Men i seg selv er det like normalt som å runke.

Definèr hva du her mener med normalt. Bare fordi mange drikker alene innimellom er det ikke dermed sagt at det representerer noe positivt, slik onani kan sies å gjøre. Å drikke seg full gjøres vanligvis i sosiale sammenhenger. Å drikke seg full alene gjøres i hvilke situasjoner..? Hvorfor drikke seg full alene? Ofte er det for å dempe negative følelser og flykte fra vonde tanker.

Skrevet
Han hadde jo sikkert 30 dildoer da jeg møtte han, men trodde dette var noe han hadde fra tidligere forhold med xdamene sine..

Ææææææææærsj jeg hadde aldri vært sammen med noen som beholdt dildoene ettet exen.

Brukte han de på deg? Eller trodde du de var souvenirer?

:vetikke:

Gjest Sandbekken
Skrevet

Off.. jeg får vondt av å lese historien din..

Hadde det vært meg så hadde jeg blitt helt KNUST!

Selvsakt er det et sjokk at den man elsker, og tror man kjenner har slike hemmeligheter..

Jeg dømmer ikke folk som liker det analt, hverken gutter eller jenter(tro meg!).

Men det faktum at han klarte å skjule en så stor hemmelighet for deg over så lang tid er urovekkende..

Det dere må gjøre er bare å snakke om det tror jeg, så lenge han ikke gikk ut å var utro (for det mener jeg han hadde vert om han hadde gått, uansett om dere hadde slått opp 5 min tidligere!!) så burde det være greit uansett hva han drev med på det rommet.. :/

LYKKE TIL!!

Skrevet
Definèr hva du her mener med normalt. Bare fordi mange drikker alene innimellom er det ikke dermed sagt at det representerer noe positivt, slik onani kan sies å gjøre. Å drikke seg full gjøres vanligvis i sosiale sammenhenger. Å drikke seg full alene gjøres i hvilke situasjoner..? Hvorfor drikke seg full alene? Ofte er det for å dempe negative følelser og flykte fra vonde tanker.

Ja? Hvem er det du diskuterer mot, da? Jeg sa at det i seg selv ikke er unormalt. Jeg sa ikke at det måtte representere noe positivt. Men man kan faktisk ha en hang til å gjøre noe innimellom som ikke egentlig er sunt eller positivt, uten at det nødvendigvis betyr at det er noe alvorlig galt.

Ellers så er jeg ikke enig i den forherligelsen din av å drikke seg full i sosiale sammenhenger. Altfor mange burde heller drikke seg fulle alene, fremfor å plage folk ved å være dritings på byen, på fest etc.

Skrevet

æsj!

hva du ska gjøre?

flytt for deg selv.

seriøst.

æsj

Skrevet

tror ikke noe på den historien, jeg.

Den er bare for merkelig.

Skrevet
tror ikke noe på den historien, jeg.

Den er bare for merkelig.

Vel, det har skjedd verre ting i denne verden. Alt er relativt og like sannsynlig ;)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg tror han hentet de kondomene for å skape en reaksjon hos deg, og tror ikek han mente å gjøre det. Det at han har dildoer for å tilfredstille seg selv med, er da mange menn som har,. Kanskje ikke 30, men mange liker å bli stimulert i analen med dildoer og kuler, så det hadde ejg ikke sett så mørkt på. Jeg hadde heller villet vært med å leke hadde jeg vært deg. Hvorfor er det bare vi som skal like anale leker? MeN HAR JO PROSTATAKJERTELEN DER SOM GIR VELDIG GOD LYSTFØLELSE OG EN STERK ORGASME. sOM JEG HAR GITT MANG EN MANN, SÅ HAN MÅ FÅ LOV Å LEVE UT DEN FANTASIEN SIN.

Ops caplock på! hehe

Mne uansett så nskk med han og si at du har problemer i fylla og under en krangel, at du sier ting du ikke mener . Og så får du se om du kan leve med analfetisjen hans :)

Skrevet
Hei! Igjen blotter jeg ut sjela mi her..

Saken er at jeg har funnet ut noe om min samboer (vært sammen i snart 2 år, bodd sammen i 1 år) som jeg ikke engang tør ta opp med han, håper jeg kan få noen tips av dere igjen).

Det var en helg her han drakk hjemme her med bare meg (jeg var edru), vi begynte å krangle (ikke relevant om hva egentlig, annen historie) og jeg sa jeg ikke visste om jeg orket dette mer og ville flytte.. han var full og når han er det så er han ganske kald og gir f i det meste, vi har kranglet i fylla før og dagen derpå ordner det seg alltid..

Jeg gikk å la meg TIDLID, han sitter å drikker og hører på musikk.. han går for å dusje og ordne seg.. barberer seg og pynter seg mer enn han gidder til vanlig når han skal ut... jeg har lenge visst at han har kondomer (fra gammelt av) i toalettmappen sin på badet og magefølelsen sa at noe var galt så jeg gikk for å se og ja, han hadde tatt med seg kondomer i lomma!!! jeg løp og stoppet han i døra og spurte hva i helvete han skullle! Han sa han hadde ikke PLANER om å ligge med noen, men man vet aldri... makan!!! han mener at så lenge det er slutt (5 min siden bare) så koster det ikke han 1 kcal å gå å ha sex med ei tilfeldig dame.. hvordan kan han være sånn??? hvordan går det an når han sier han elsker meg og vi vil ha barn sammen og gifte oss? kun pga en teit krangel!?!

Huff... vi har snakket litt om det og han sier at så lenge vier sammen så er han trofast, men hvordan kan noen ha en AV/PÅ knapp på dette?? jeg hadde lagt meg ned for å dø nesten og han skal ut på byen å sjekke?

Folk har tydeligvis forskjellige reaksjoner...

Takk for at du har lest så langt, men HER kommer det egentlige problememet ;)

Etter han ble hjemme da jeg stoppet han i døra så la jeg meg igj og han satt i stua og drakk alene.. jeg fikk ikke sove så hørte hva som skjedde hele tiden... han gikk inn på soverommet vårt (jeg lå på et annet) med pcn sin og det ble stille, vet han blir kåti fylla og er vill etter porno så tenkte han bare runket...

Det ble morgen og jeg måtte ut en tur og tenkte å gå å se etter han på rommet før jeg dro. døren var låst og det var papir i dørhullet... jeg bare gikk etter å ha tatt hardt i håndtaket...

Fikk sa sms noen timer etterpå:

Greia med at jeg hadde låst døra var fordi jeg hadde på meg latexcatsuiten (MIN!) , det er en bare noe jeg liker..

Jeg måtte jo bare le av hele greia akkurat da, men da jeg kom hjem å så på soverommet så hadde han drevet med masse dildoer, tau og MASSE glidemiddel... hva driver han med?? et anet sted i fant jeg også analkuler og en flaske med glidemiddel... og for 1 time siden topppet det seg for min del... fant en pose med analkuler med masse bæsj på!!!!!! og en tørkerull ved siden av... hjelp!! driver han å stikker ting opp i ræva si overalt her i huset?? blir helt kvalm jeg og vet ikke hva jeg skal gjøre, syns det er så ekkelt så vil ikke se han i øynene når vi sees etterpå engang :tristbla:

Hva er det med han???

Vet han ser på porno og runker (+ analopplegg?) hver gang jeg er borte.. han r sikkert 500 dvd`er med porno.. mest analsex.. trodde det var noe han likte å gjøre på damer men....

Han hadde jo sikkert 30 dildoer da jeg møtte han, men trodde dette var noe han hadde fra tidligere forhold med xdamene sine..

Når jeg har skrevet alt nå så ser jeg jo egentlig selv at dette er helt sykt..

Hva skal jeg gjøre? Jeg elsker denne mannen og trodde det var meg og han for alltid...

Tenk at man kan ta så feil...

Takker for ALT av svar!!!

If you can live with this - go on. If not - leave him.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...