Gjest techane Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Er det normalt at man blir øm i brystene/brystvortene etter p-pilleslutt? Er ca 3 uker siden jeg sluttet på dem nå. Noen som vet?
rabagast Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Da begynner du vel å bli premenstruell, og da er det ihvertfall helt normalt at de er ømme...
Gjest techane Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Jooo,det er jo en mulighet,selv om jeg aldri har vært plaget av det før(før begynt på p-piller) men kroppen endrer seg jo
sungirl Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Noen uker etter jeg sluttet på p-pillene fikk jeg ekstremt ømme bryster. De tålte ikke at man var borti de en gang...
tomatsuppe Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Hei! Noen uker etter jeg sluttet på p-pillene fikk jeg ekstremt ømme bryster. De tålte ikke at man var borti de en gang... Sånn hadde jeg det første gang jeg begynte på p-piller. Helt forferdelig, måtte gå med sports-bh i et par måneder fordi vanlig bh ble for ukomfortabelt, og måtte "beskytte" de når jeg gikk ned trapper og slikt som fikk de til å bevege litt på seg... Det er mye rart som skjer med kroppene våre, gitt! Er sikkert bare en naturlig "bivirkning" av at du sluttet på p-piller. Kroppen din har tross alt ikke vært ordentlig premenstruell siden før du begynte. Så kan jo hende den tar litt vel av nå første gangen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå