Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #1 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har kjøpt et helt sett med Isadora makeup og er skikkelig misfornøyd. Negellakken slår sprekker og flakker av bare jeg vasker hendene. Lipglossen er skikkelig tykk og ekkel, nærmest gjørmete og den blir ujevn og limer leppene sammen. Mascaraen klumper seg veldig etter kort tid i sminkeveska. Huff.... Så ikke sats på Isadora makeup, noe skikkelig dritt!!!!!!!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2008 #2 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har kjøpt et helt sett med Isadora makeup og er skikkelig misfornøyd. Negellakken slår sprekker og flakker av bare jeg vasker hendene. Lipglossen er skikkelig tykk og ekkel, nærmest gjørmete og den blir ujevn og limer leppene sammen. Mascaraen klumper seg veldig etter kort tid i sminkeveska. Huff.... Så ikke sats på Isadora makeup, noe skikkelig dritt!!!!!!! Jepp og i tillegg tester de på dyr....
Hilde Christina Skrevet 7. oktober 2008 #3 Skrevet 7. oktober 2008 Det er Isadora.. Selvfølgelig er det elendig :D 2
Bloggerina Skrevet 7. oktober 2008 #4 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Har aldri vært noe fan av Isadora, de tester på dyr og bruker mye ingredienser som skader huden. Når man får førsteklasses produkter på nett via USA for samme prisen som isadora har i Norge, så ser jeg heller ikke vitsen med å kjøpe det heller. Endret 7. oktober 2008 av Bloggerina 1
Gjest Grafica Skrevet 7. oktober 2008 #5 Skrevet 7. oktober 2008 De har èn øyenskygge som jeg ikke har funnet lik farge som noe sted, det er det eneste jeg kjøper fra IsaDora. Av billigmerkene bruker jeg kun Max Factor...
Gjest Raptuza Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Har Boost Up-mascaraen. Hvilken boost....?? Gir ingenting....
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Må bare komme med et positivt innspill her. Har kjørt Bare Beauty øyeskygger, og er knallfornøyd!
Gjest Miley Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Man får det man betaler for. Kjøper du billig sminke får du billig sminke. Snodig nok.
Mischa Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg synes ikke Isadora er så ille jeg. Øyeskyggene er kjempegode og jeg har vanskeligheter med å finne andre merker med like mye pigmenter og som sitter like godt.. Urban Decay er et godt alternativ, men fargene er litt voldsomme til tider (jeg har kjøpt alle de nøytrale) også selges det ikke i Norge. Endret 8. oktober 2008 av Mischa 1
Gjest Grafica Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Mischa: MAC har like mye, eller mer, pigmenter... Beste øyenskyggen i verden. Selges dog kun på Glasmagasinet i Oslo, såvidt jeg vet. Ellers har Make-Up Store og Visage også knallgode øyenskygger. Endret 8. oktober 2008 av Grafica
Mischa Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Mischa: MAC har like mye, eller mer, pigmenter... Beste øyenskyggen i verden. Selges dog kun på Glasmagasinet i Oslo, såvidt jeg vet. Ellers har Make-Up Store og Visage også knallgode øyenskygger. Takk for tips! Jeg har en øyeskygge fra MAC men synes finishen er så matt, tror den var i Satin. Har MAC øyeskygger med shimmer/metallisk glans? Liker det best Matte øyeskygger gjør at øynene mine ser så små ut :S
Gjest Grafica Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Jada, de har mange med shimmer/metalliske. Jeg har en nyyyydelig kobberfarget fra de, er ingen andre øyenskygger jeg har som holder shimmeret så lenge utover dagen som den! Hvis du først skal investere i sminke fra MAC vil jeg anbefale å kjøpe den underlagskremen deres. Den er fantastisk! Jeg har sminket meg om morgenen, tatt tog og fly i flere timer, deretter reist rett ut og danset i flere timer, og når jeg kom tilbake satt øyenskyggen like flott. Og den varer lenge! Jeg har hatt min siden mai, og den er kanskje halvtom...
Mischa Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for tips Grafica! Nå skal jeg ta turen til Glasmagasinet snart og se hva de har å tilby
Weleda Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Isadora er noe dritt. Eneste jeg kan bruke er øyenskyggene. Mascara fra Isadora gir ikke vippene mine noenting!
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Enig i at øyenskyggene er skikkelig gode! Jeg bruker ellers dyre merker, som i.d og kanebo, men ingen har øyenskygger som IsaDora!
LilleSiri Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 Liker ikke Isadora. Sminke må man betale for, kjøper kun Dior og Chanel, det er så godt kvalitet
Kitsune Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Da Isadora kom med prøveboksene sine med mineralsminke kjøpte jeg en. Men jeg opplevde at jeg ikke fikk den til å sitte. Det rett og slett ramlet av huden igjen. Nylig var det en tester i tv2 hjelper deg, og der kom Isadora dårligst ut. Testerne sa at mineralsminken ramlet av, akkurat som jeg opplevde! Kjøpte likevel en lilla øyenskygge fra Isadora, men den var for lys så nå er den en del av skuffefyllet på badet..
Gjest Huldali Skrevet 9. oktober 2008 #18 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg liker øyenskyggen og neglelakken til Isadora, noe annet har jeg ikke prøvd så skal ikke uttale meg om det. Men neglelakken slår ikke sprekker hos meg etter en håndvask i hvert fall. Øyenskyggen sitter også bra syns jeg.
IloveNY Skrevet 9. oktober 2008 #19 Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har 2 øyenskygger fra Isadora, og jeg begynte å renne fra øyene, hovne opp, og bli rød et par timer etter å ha brukt de... gikk rett i søpla... Og jeg pleier ikke å reagere på sminke:) Endret 9. oktober 2008 av IloveNY
mari4ever Skrevet 9. oktober 2008 #20 Skrevet 9. oktober 2008 Isadora er noe dritt. Eneste jeg kan bruke er øyenskyggene. Mascara fra Isadora gir ikke vippene mine noenting! øyenskyggene er ikje veldig gode men okei holdbarhet og veldig fine:) ellers har jeg ikke prøvd noe annet fra isadora som jeg er fornøyd med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå