Gå til innhold

Psykologer/psykiatere i Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg flytter til Oslo og lurer på om noen kjenner til noen behandlere som psykologer/psykiatere som er litt mer spesialisert på spiseforstyrrelser?

Har gått til behandling her jeg bor nå, og tenker på å fortsette med det i Oslo. Men det er jo så enormt mange psykologer.

Takker for tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jorun sundgot borgen og Laila Schneider er begge psykiatere som er spesialister på spiseforstyrrelser. Men, det er mulig Laila bare har timer gjennom selskapet Nimi og det er i så fall fryktelig dyrt.

Skrevet
Hei.

Jeg flytter til Oslo og lurer på om noen kjenner til noen behandlere som psykologer/psykiatere som er litt mer spesialisert på spiseforstyrrelser?

Har gått til behandling her jeg bor nå, og tenker på å fortsette med det i Oslo. Men det er jo så enormt mange psykologer.

Takker for tips:-)

Det er mange men ingen har ledig time.Jeg har skrevet brev til 15 stk. og samtlige gir meg avslag pga kapasiteten.

Det er altfor få psykologer iforhold til klientell.

Skrevet

Såvidt jeg forstår så er det en god del folk som ikke er psykologer/psykiatere men som er utdannet kognitive terapeuter eller gestalt terapeuter etc. Såvidt jeg forstår er kognitiv terapi det vanligste å bruke ved spiseforstyrreølser så dere kan kanskje finne en slik?

Skrevet

Til trådstarter: kanskje de vet om noen gode psykologer med erfaring rundt din sykdom her: http://www.nettpsykologene.no/spiseforst.htm

Lykke til :klemmer:

Det er mange men ingen har ledig time.Jeg har skrevet brev til 15 stk. og samtlige gir meg avslag pga kapasiteten.

Det er altfor få psykologer iforhold til klientell.

Prøv Volvat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...