Gå til innhold

Jenter,brett ned oftere


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente med "brett ned" men... :forvirret:

Skrevet
Skjønte ikke helt hva du mente med "brett ned" men... :forvirret:

Gi mere pussy! Slutt å rasjonere på godsakene :sengekos:

Huff! Nei det stemmer,det er jo bare vi mannfolk som ikke vil,dere vil jo bestandig.

Gjest postsekk
Skrevet
Gi mere pussy! Slutt å rasjonere på godsakene :sengekos:

Huff! Nei det stemmer,det er jo bare vi mannfolk som ikke vil,dere vil jo bestandig.

Du får nok fristen sjæl, jeg tviler på at noen her gidder å hjelpe deg ;)

Skrevet

Jeg er enig med artikkelen at har man sex sjeldent så får man midre sexlyst.. Jeg blir gal av det hihih, jeg har lyst på sex innimellom bare, før var det ofte.. Og sambo vil heller ikke så da er vi inne i en ond sirkel :fnise:

Skrevet

Synes jeg hører typen "Ja-a, der sånn ja, ser du!" Som i dagbladet eller vg her for noen dager siden "Mer sex, mindre snakk" hahaha

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Nei men fyda.

Prøver du å antyde at jentene skal ha et medansvar for sexlivet, velvære, forhold, relasjoner og god kommunikasjon? Skam deg :sarkasme:

Et forsøk på problematisering av menn som også kommer fra en mann (Purvis) og en som innimellom definerer seg som en mann (Benestad) kan vel neppe bli gjenstand for annet enn almen latterliggjøring her, skjønt det er ingen tvil om at de har et godt poeng og (slik jeg ser det) sannsynligvis veldig rett.

Jenter - takk for at dere skrev - skrev mer :rødme:

Endret av Gorgonzola
Skrevet
Nei men fyda.

Prøver du å antyde at jentene skal ha et medansvar for sexlivet, velvære, forhold, relasjoner og god kommunikasjon? Skam deg :sarkasme:

Sarkasme er ikke sjarmerende. Jeg tror det finnes mange kvinner der ute som tar ansvar for de tingene du skisserer over her. Jeg er en av de.

Skal du ha deg et knull så få bort sarkasmen. :gjeiper:

Skrevet

Klarer ikke menn aa fikse dette selv, maa det hele tiden fikses av oss kvinner?

Jeg bidrar fint med min halvdel her i huset, i alle fall.

Skrevet
Typer som deg er vel grunnen til at vi heller vil miste den enn å friste den. ;)

føler seg truffet med en gang!

Hvem her inne er det som klager mest på manglende sexlyst?

Hos oss er det dama som melder pass oftest,jeg må jo bare si at jeg er helt enig med det som sto i avisen.

Skrevet

:fnise:

føler seg truffet med en gang!

Hvem her inne er det som klager mest på manglende sexlyst?

Hos oss er det dama som melder pass oftest,jeg må jo bare si at jeg er helt enig med det som sto i avisen.

:fnise:

Skrevet

Nå handlet vel dette først og fremst om menn som går på visse medisiner, så det burde ikke være noe problem for min mann. Vi har jevnlig sex, men om vi skulle avstå for en periode, så tror jeg ikke pikken hans råtner av den grunn. Dessuten kan jo menn bokstavelig talt ta saken i egne hender og onanere.

Normalt sett har menn i gjennomsnitt tre ereksjoner i søvne per natt, hvilket er nok til å opprettholde reisningsfunksjonen.

Men dersom du for eksempel går på sovemedisin, hjertemedisin eller tar antidepressive midler, forsvinner nattlige ereksjoner.

Søvnen blir ikke dyp nok, ifølge Mortensen. Det samme gjelder prostataopererte, nevrologisk syke, rusavhengige og menn med diabetes.

- For disse mennene er det ekstra viktig å ha jevnlige ereksjoner, helst daglig, sier Mortensen.

Skrevet

joda.. kvinner sier ofte nei, skylder gjerne på klisjeen med hodepine, det er helt sant.. men hos oss er det faktisk ofte at han heller ikke orker.. en mann må huske på at selv om dama sier nei så betyr ikke det at hun ikke tenner på han, for jeg vet at jeg ofte kan si nei selv om jeg er tent, men orker bare ikke sex, har ikke krefter.. slik er det også med samboeren min.. er ikke til å stikke under en stol at selv om sex er vanvittig godt så er det også slitsomt, og etter en laaaang og slitsom dag er ikke alltid kreftene til stede..

Skrevet

Det er alltid så mye om og men med dere, er det ikke bare å pule da?

Skrevet

Var på Anne Kats show her forleden, og synes egentlig hun sa det bra jeg:

"kjære menn, det er ikke snakk om at vi ikke har lyst på sex, vi har ikke lyst på DEG! Hadde XXXX (husker ikke hvem hun nevnte, men en eller annen kjekkas) stått der, så hadde vi ikke akkurat klaget på vondt i hodet!"

hehe...

Skrevet
Var på Anne Kats show her forleden, og synes egentlig hun sa det bra jeg:

"kjære menn, det er ikke snakk om at vi ikke har lyst på sex, vi har ikke lyst på DEG! Hadde XXXX (husker ikke hvem hun nevnte, men en eller annen kjekkas) stått der, så hadde vi ikke akkurat klaget på vondt i hodet!"

hehe...

Om det er det som er holdningen,da skjønner jeg ikke horfor dere vil være i forhold :kjefte:

Gjest goldlion
Skrevet
Om det er det som er holdningen,da skjønner jeg ikke horfor dere vil være i forhold :kjefte:

Hvem har sagt vi vil det?

Skrevet
Hvem har sagt vi vil det?

Sant, dere blir jo tvingt til det!

Kvinner er totalt hjelpesløse uten det sterke kjønn,det er vel ikke mer å si.

Skrevet
Om det er det som er holdningen,da skjønner jeg ikke horfor dere vil være i forhold :kjefte:

fordi vi stadig er så håpefulle at vi tror mennene vil kurtisere oss også etter at vi har blitt sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...