Gå til innhold

akinas dagbok...

akina82

Anbefalte innlegg

Da prøver jeg meg på en dagbok her på KG.

Jeg er ei jente på 26 år, har en samboer og en sønn på 8 år.

Vi har i dag fått flyttet inn i drømmehuset som plutselig dukket opp.

Utrolig godt å ha gode venner til å hjelpe seg når alt skal flyttes på :)

Gleder meg utrolig til å begynne å "leve" og bo i det nye huset, og ikke minst til junior kommer hjem fra faren sin på torsdag, og får se huset ferdig innflyttet :)

Men nå står det meste på hodet, godt med ferie denne uka så jeg får orden på alle eskene :)

det er vel tid for å legge seg... God natta :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omsider ferdig med nedvaskinga av leiligheten... Tok lengre tid enn forventet, men nå gjenstår det bare å lese av strømen og levere nøklene:)

Her i huset står alt litt på hodet enda, men får ta kasse for kasse å pakke ut, slipper i allefall å snuble i rotet nå:)

Torsdag blir det kvalitetstid sammen med sønnen min etter at han har vært til faren sin i ei uke, skal på thomas brøndbo konsert og jeg gleder meg:)

Skal henge opp noen gardiner nå før jeg legger meg... God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stort sett ryddet og pakket ut kasser:)

Fikk hjelp av min mor til å henge opp gardiner å det ble kjempe fint, begynner å bli skikkeli hjemme koselig:)

Stakkar samboeren må tåle litt i detter flytte styret, lunta er nok ikke like lang bestandig kjenner jeg. men heldigvis er han av den tolmodige sorten.

Vet jeg er verdens heldigste som har funnet en mann som respekterer og elsker meg som den jeg er. Føler meg som verdens heldigste... :)

Gleder meg til sønnen kommer hjem i morgen å får se sitt nye hjem. Tror nok han er litt spent å for han har ringt hyppig denne uka, noe som ikke er helt vanelig når han er til faren. Det er som regel jeg som henger på tråden...

I morgen er det en ny dag og nye muligheter, da skal vi se om vi finner en ny vedovn og kanskje et nytt bord... Gleder meg til å ha litt tid med kjeresten min før han skal på jobb igjen...

God Natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Da har omsider helga kommet, første fri helga fra jobb på 6 uker, så nå er det nesten så jeg skrur av tlf...

Utrolig hvor mange som blir syke på høsten, hadde det ikke vært mye enklere hvis det hadde vært litt mere fordelt gjennom hele året? Men det er vel ingen som kan spå det på forhånd.

I helga skal jeg bare være hjemme med sønnen min, prøve å få malt ferdig rommet hans. Tror det blir knall tøft når det blir ferdig:)

Typisk at samboeren har arbeidshelg da, men får heldigvis en frihelg sammen med han neste helg. Vanskelig å få alt til å klaffe når begge jobber turnus...

Huset begynner nå å komme i orden, skal male opp vaskerommet, men det er ikke noe brå hast, så nå koser vi oss bare i det nye hjemmet vårt. Godt å kunne si at det er vårt:)

God helg allesammen:) Det skal i værtfall jeg ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...