Gå til innhold

p-pillepause

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-pillen i to år nå og vurderer å ta en pause på fordi jeg føler at personligheten min er en helt annen i den pillefrie uken i forhold til pilleukene. Motsatt av andre er jeg svært harmonisk og glad og vanskelig å vippe av pinnen i den pillefrie uken (med mens og hele greien) men de andre 3 ukene er jeg ofte helt hysterisk og jeg blir til tider helt utslitt av alle følelsene mine (samboeren min også, enda så rolig han tar det).

Jeg begynte på loette og gikk over til yasmin etter ett år, og går nå på yasmin. Er det noen som kanskje kan fortelle meg om noen piller som har hjulpet dem? For jeg orker ikke dette stort lenger. Jeg skal til gynekolog om 4 uker, jeg kunne jo ventet til da og snakket med henne, men jeg vil ha pause .

Jeg ønsker bare en pause for å se hvordan jeg er uten pillen, det er så lenge siden at jeg lurer på om personligheten min virkelig er blitt forandret eller om det bare er hormonene som fucker med meg. Mitt problem er jo at det ikke anbefales pillepause på grunn av farene for blodpropp i oppstartsfasen, men hvor store er egentlig disse sjansene? Jeg skal egentlig begynne på ny pille i kveld, men jeg orker bare ikke tanken på enda flere uker som et følelsesmessig vrak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...