kamela Skrevet 5. oktober 2008 #1 Del Skrevet 5. oktober 2008 Stedet for juleaktiviteter og forberedelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. oktober 2008 #2 Del Skrevet 5. oktober 2008 Juledagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 5. oktober 2008 #3 Del Skrevet 5. oktober 2008 Dette kan jo bli et koselig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
banana Skrevet 5. oktober 2008 #4 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg spekulerer på hvem som skal være så heldige å få julegaver i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2008 Juledagbok! Åhh, så koselig at du stakk innom, du hører liksom med i juleforberedelsene med alle dine kreative ideer Dette kan jo bli et koselig sted. La oss håpe det, fritt frem for alle å "jule" litt her Jeg spekulerer på hvem som skal være så heldige å få julegaver i år.. Jeg har lista klar, den er ikke så lang, men kan jo legge mye omtanke i de presangene jeg skal kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 5. oktober 2008 #6 Del Skrevet 5. oktober 2008 Se så fant jeg juleboka di jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Velkommen skal du være! Endret 5. oktober 2008 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 5. oktober 2008 #8 Del Skrevet 5. oktober 2008 Åhh, så koselig at du stakk innom, du hører liksom med i juleforberedelsene med alle dine kreative ideer Det var koselig, kamela! Du er god! Gleder meg til å forberede jul sammen med deg, her på KG iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det var koselig, kamela! Du er god! Gleder meg til å forberede jul sammen med deg, her på KG iallefall. Takk det samme, lillesky, er en fin tid som nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 8. oktober 2008 3 adventspresanger er på plass, skrivesett, viskelær og refleks fra Nille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. oktober 2008 #11 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fant! Jeg fant!! Jeg er over halvveis i dei julekalenderene jeg skal lage!! Tenkte å lage ikke mindre enn 3 stk i år.... Elsker å glede andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fant! Jeg fant!! Jeg er over halvveis i dei julekalenderene jeg skal lage!! Tenkte å lage ikke mindre enn 3 stk i år.... Elsker å glede andre!! Så fint at du også fant denne Jeg har ikke kommet så langt, men synes også at dette er morsomt, nesten synd jeg ikke skal lage flere enn 2 (eller 3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har kjøpt 2 par sokker som skal i adventskalenderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. november 2008 #14 Del Skrevet 5. november 2008 *BLAM* så snubla jeg innom også gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. november 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 12. november 2008 Må vel få litt mer aktivitet her også etterhvert.... Har kjøpt noen adventspresanger, så det går jo litt fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 13. november 2008 #16 Del Skrevet 13. november 2008 Har bare tre ting til lille nevøs kalender enda. Og jeg er ikke halvferdig med broderinga av selve kalenderen heller. Det blir travelt siste uka før advent ja... (har ikke tid til å gjøre mer med den før julemessa). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. november 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 13. november 2008 Du rekker det sikkert Har kjøpt et par småting til - gleder meg til å pakke inn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 23. november 2008 Tror faktisk jeg har det jeg trenger til podens kalender, må telle i morgen Fikk kjøpt presang til venninnen min i går, bestikksett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 2. desember 2008 Nå er det på tide å få litt fart i denne boka, det er snart jul! i løpet av helga må jeg få på plass noen julegaver og få frem julepynt til huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 3. desember 2008 Hang opp bilder og ryddet litt i går - det går fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå