Gå til innhold

Hvilken is er verdens beste?

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg kjøpte den på en Coop Mega butikk i Stavanger.. belive me: du vil eeeeelske den!! tror jeg må se om jeg finner den i morgen, fikk lyst på sjokomint is jeg nå.. hmmmm...

Tuuusen tuuuusen takk for at du tipsa meg om denne isen!!! Sitter og spiser den nå, og den er bare så fantastisk god!!!

:danser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Suzy: kan du være så snill å dele den oppskriften på peanøttsjokoladesausen?

Skrevet

Ser for meg at salget på diverse is sorter vil øke litt etter denne tråden, har selv notert meg noen typer jeg skal prøve ut etterhvert, gleder meg spesielt til Dream isen med mintsmak, den høres bare nam ut :):):)

Skrevet
Ser for meg at salget på diverse is sorter vil øke litt etter denne tråden, har selv notert meg noen typer jeg skal prøve ut etterhvert, gleder meg spesielt til Dream isen med mintsmak, den høres bare nam ut :):):)

den ER nam!! beste isen jeg har kjøpt på butikk.. du har virkelig noe å se frem til.. ;)

Skrevet
den ER nam!! beste isen jeg har kjøpt på butikk.. du har virkelig noe å se frem til.. ;)

Regner med jeg må opprette en egen seksjon i fryseren som bare er min da, hvis noen spiser opp hele isen en kveld jeg trenger den så blir det nok månelyst her haha! :ler:

Skrevet

Dessverre finnes yndlingsisen min bare i Australia. Sjokolade, og så mørkebrun at den nesten er svart. Sørger for å få andre australske favoritter tilsendt, men akkurat is tåler ni dager i posten dårlig...

Skrevet
Regner med jeg må opprette en egen seksjon i fryseren som bare er min da, hvis noen spiser opp hele isen en kveld jeg trenger den så blir det nok månelyst her haha! :ler:

egen seksjon..? hvorfor ikke kjøpe din egen fryser..? hehe..

Skrevet
egen seksjon..? hvorfor ikke kjøpe din egen fryser..? hehe..

MIN egen isdisk med verdens beste smak og sort.. hm.. INNFØRES VED NESTE LØNNING!! hehe :lur::ler:

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet
Jeg må si at Mövenpick sin Caramelita er bare helt sinnsykt fantastisk god, herlig is med karamellfyll og store karamellbiter! Får meg der og da til å glemme de fleste kjedelige problemene og sorgene, min bestevenn :D fås kjøpt på blant annet coop!

Å ja, her helt på nett med deg der. :) Den er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe men tømmer hele boksen, derfor havner den veeeeldig sjeldent i hus hos meg. Den er kosemat nr. 1 når jeg først skal kose meg med noe. Yammi..

Skrevet
Å ja, her helt på nett med deg der. :) Den er så deilig at jeg ikke klarer å stoppe men tømmer hele boksen, derfor havner den veeeeldig sjeldent i hus hos meg. Den er kosemat nr. 1 når jeg først skal kose meg med noe. Yammi..

Å ja, samme her, derfor kan jeg ikke handle den mer enn en sjelden gang i blant, med mindre jeg stålsetter meg der og da for at jeg bare skal ha noen "skeier", for ja, jeg spiser den rett av boksen, og for ofte, HELE boksen hehe :)

Gjest Gjest_Bygdedyret_*
Skrevet
Å ja, samme her, derfor kan jeg ikke handle den mer enn en sjelden gang i blant, med mindre jeg stålsetter meg der og da for at jeg bare skal ha noen "skeier", for ja, jeg spiser den rett av boksen, og for ofte, HELE boksen hehe :)

Jeg blir den kjempeegoisten når jeg har den isen, vil ikke dele med noen. Passer på å spise den når jeg er alene sånn at ingen spør om å få. :ler:

Skrevet
Jeg blir den kjempeegoisten når jeg har den isen, vil ikke dele med noen. Passer på å spise den når jeg er alene sånn at ingen spør om å få. :ler:

Hahaha kjenner meg så igjen i den der at du aner ikke, er nesten så jeg gjemmer den mellom den frosne brokkolien og fiskepinnene for at de andre her ikke skal finne den og spise den opp :ler:

Skrevet

Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie :sikle:

Skrevet

Jeg er så innmari heldig, for mannen min liker ikke mint :tommelsmil: Jeg får heeele boksen helt alene! Jeg greide å spise en "normal" porsjon, men har tenkt på den helt siden jeg satte den i fryseren igjen. Uff altså, jeg er svak for sånt. :sjenert:

Skrevet
Jeg er så innmari heldig, for mannen min liker ikke mint :tommelsmil: Jeg får heeele boksen helt alene! Jeg greide å spise en "normal" porsjon, men har tenkt på den helt siden jeg satte den i fryseren igjen. Uff altså, jeg er svak for sånt. :sjenert:

Det er du i såfall ikke alene om, spiste "litt" i sted, men har tenkt på den siden den gikk i fryseren her, må bare holde fingrene unna, ellers spiser jeg opp hele.. IGJEN :sjenert:

Skrevet (endret)
Suzy: kan du være så snill å dele den oppskriften på peanøttsjokoladesausen?

Skal sjekke om dette er helt nøyaktige mål, men det var såvidet jeg husker:

1 3/4 dl kremfløte

100 gram melkesjokolade

100 gram peanøttsmør (fin type)

3 ss lys sirup

smelt det sammen i en kjele - tar ca 2 minutter.

YUM!!!!

Kan strø hakkede peanøtter over når du serverer på isen.

Endret av Suzy
Skrevet

Den sitronsorbeten på Deli de Luca

Skrevet

Møvenpick sin maple walnut! Ingen over,- ingen ved siden!!!!

Skrevet
Møvenpick sin maple walnut! Ingen over,- ingen ved siden!!!!

Mövenpick har som regel svært god is ja!

Skrevet

I Oslo ligger det er isbar som heter La Dolce Vita. (ligger et kvartal fra Egertorget mot sjøen. Over veien for festmagasinet Standard).

Der har de verdens beste italienske is. Jeg ELSKER den med kokos og den med hasselnøtt. MMMMMMM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...