Gå til innhold

Tusstas eventyr - spire i magen


Tussta

Anbefalte innlegg

Wow - graviditetsdagbok og ikke prøvedagbok! Det er helt vilt!!

JEG ER GRAVID!!

Detta gikk mye raskere en forventa :sjokk: hehe

Men gud så deilig det er - trass i kvalme og evig trøtthet :hjertesmil:

Jeg tror desverre jeg må spare litt på detaljene om meg selv, siden det er mange her inne jeg kjenner privat og siden vi ønsker å vente litt med å fortelle den store nyheten så holder jeg meg anonym.

Det jeg derimot kan fortelle er at jeg er 22år, og bor sammen med den nydeligste gutten i verden!! Vi har bodd sammen i 4år og gleder oss masse til å bli en liten familie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hoi som tiden flyr!

Jeg har stadig vært innom på terminklubben, men dagbok skriving har jeg ikke fått rotet meg til!

Den siste uken har vart hektisk, mye å ordne opp i med hensyn til jobben, også skal vi flytte til uka så det tar både mye tid og energi!

Nå sitter jeg her og venter på samboeren min for vi skal ha koselig kjæresteaften i kveld og gå på kino :yvonne:

Han er borte i den nye leiligheten og pusser opp slik at alt er klart til flyttedag på lørdag!! Da kommer alt som kan krype og gå av familie for å være vaske og bære.

Og jeg må svelge stoltheten og takke, for slik formen har vært de siste dagene så ser det ut som vi trenger den hjelpen vi kan få!!

:velkommen: Hildegard

Jeg er 6uker idag faktisk! Selvutregna termin 16juni

Halvveis til den trygge siden :)

Endret av Tussta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tur innom før pakkingen begynner!

Jeg har så innmari mye å gjøre, glemmer helt fra gang til gang hvor mye jobb det egentlig er å pakke :sjokkert:

Men nå er det vel forhåpentligvis en stund til neste gang!

Blir nok i denne leiligheten til magebeboeren kommer i skolealder :hjerte:

Ellers har jeg mange vanskelige valg foran meg.

Lady maling - visjon eller lys antikk? :glare:

Jeg gleder meg så innmari til å innrede barnerommet, var på ikea for å kikke på stellebord og seng, synes den hvite serien er så utrolig sjarmerende!!

Endret av Tussta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen så hyggelig at du ville ta deg en tur inn her også SkumGummi, :velkommen: skal du være :)

Ny dag - ny kvalme!

Jeg hadde (grøss og gru) ingen flere bananer igjen idag, og har defor ikke fått spist noen ting til frokost!

Nå gruer jeg meg til å begynne å pakke, for jeg vet at når jeg reiser meg opp så vil kvalmen komme som et hurtig tog, kjenner den ligger klar!

Men jeg MÅ!

Enten jeg vil eller ei!

Igår var vi og kikket på kampen mellom enga og lsk, HATER HATER HATER KANARI!! :skratte:

Nei da, jeg er ingen hardbarka supporter, men samboeren min er.

Jeg klarte tilogmed å si til min mor over tlf at vi hadde vært på vålerenga - lyn kamp! Til min sambos store skuffelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, dette hørtes ikke deilig ut...

LYKKE til med pakkingen, du får ta pauser! Det er viktig, samt spise ofte med lite og drikke mye vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo få gratulera deg her inne også, med ein liten spire i magen! :bolledeig::strix:

Det skal bli spennande å følgja deg i månadene framover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi se om ikke vi kan få pakket litt her etter hvert!

Formen kjentes ikke noe annerledes ut enn igår da jeg våknet, men nå har jeg fått i meg en appelsin, og jaggu ser det ut som det kan fungere!

Igår fikk jeg pakket halvannen eske, så jeg ligger litt etter tidsskjema!

Gud så godt det skal bli og bli ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Tussta :klemmer:

Her er jeg :) Hordan er det meg deg? Går pakkinga like fort? :fnise:

Jeg har faktisk hatt noen dager som har vært ganke uggne..... men det er jo en del av dette her. Godt å slappe av litt men det er ikke den enkleste ting i verden med en aktiv 2 åring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakkinga går rett til &%&¤%&¤#¤#¤ :regler: (<-- samboer som viser lista over hvor mye vi har å gjøre før fredag)

Men takk for at du stakk innom Evelina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den dagen over gitt!!!

Jeg sitter alene hjemme for sambo er ute og jobber!

Imorgen kommer svigers kl 17.00 og det ser fremdeles ut som en svinesti her.

Jeg får ikke gjort noen ting! Må vel stå opp grytidlig imorgen og fortsette!

Idag var det noe nytt ond som bestemte seg for å slå leir i mellomgulvet mitt!

Jeg hadde en brennende følelse, nesten som halsbrann, bare at det ikke var i halsen. Vanskelig å forklare!

Men det kan jo ikke være bæbisen for h*n ligger jo så langt nede enda!

Håper ellers jeg skal få pakket litt til før jeg hopper i loppekassa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

Hvordaan står det til i dag? Det hørtes nesten ut som et ork med besøk. Det bli ikke noe fredagsrengjøring her i hvertfall. Det må nok mannen ta seg av tenker jeg.

Det skal bli godt å få unnagjordt de første måndene for da slipper denne trettheten litt taket. Tror jeg kunne sovet store deler av dagen om jeg hadde hatt annledning :fnise:

Må passe meg så ikke latskapen tar alldeles over her :nei:

Takk for visitt i dagboka mi, jeg jobber med å få laget en link inn dit, men det gikk ikke helt så jeg har bedt en moderator om hjelp.

Du får kose deg i pakkinga :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var jeg tilbake for fullt!

Jeg er fremdeles dårlig, dårligere enn noen gang faktisk!

Sliter med å få i meg mat, enda jeg vet det blir værre når jeg ikke spiser, og de få minuttene i løpet av døgnet jeg ikke er kvalm spiser jeg alt jeg kommer over og så mye som overhode mulig, noe som gjør meg enda dårligere!

Og ikke minst rundere!!!!

Jeg har ikke lagt på meg mye, 1kilo eller noe sånt, men jeg får likevel ikke på meg buksene mine lengre :sukk:

Ikke det at jeg ikke vil legge på meg, jeg gleder meg masse til å få stor struttende flott mage, men jeg ønsker ikke å bli større enn nødvendig alle andre steder også!

Jeg var hos legen idag pga kvalmen, fikk noen tabletter jeg kan ta ved absolutt behov. Han sa utifra hva jeg vet om sist mens og sånn at han trodde jeg var 10uker på vei, det får ikke jeg til å stemme!

Det jeg vet er:

Sist mens en eller annen gang i tidsrommet 18-31august

Sex uten prevangsjon 20-22sept

Testa postitivt 4oktober

Så det ser ut som vi bare må vente på ul og se hva de sier der :)

Ellers har jeg fått hentet hjem min lille fantastisk flotte hund som ligger og sover søtt på plassen sin nå, deilig å endelig ha henne hjemme igjen!

Nå skal jeg prøve å bli ferdig med utpakkinga og se om jeg får i meg noe mat!

Evelina, min kjære :)

Jeg har vært inne og lest hvordan det står til med dere, men jeg har ikke orka og skrive noe :) Takk for at du savnet meg :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stakkers deg lille vennen :klemmer: Det hørtes ikke noe godt ut. Synes virkelig synd på deg.

Helt pytom å ha det slik. Hadde det slik sist gang så det er jo helt rart å slippe unna. Jeg er litt uggen innimellom men det går over etter en liten stund. Er heller ikke innom her hver dag for tiden for jeg er så ugudelig trett :søvn:

Jeg aom aldri har sovet mye noen gang har fått meg ny hobby.....soving :fnise: Satser på at det snart gir seg.

Åssen går det med deg på jobben da når du er så kvalm og dårlig?

På tirsdag skal jeg på tidlig ul. Grugleder meg litt....

Krysser fingrene for at kvalmen di gir seg snart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Idag er det fredag og snart skal jeg hjem til familien!

Alltid litt ekstra godt å få pleie av mamma når man føler seg på bunn! :)

Så spennende med ultralyd evelina - du har da ingenting å grue deg til :klemmer:

Du må prøve å komme innom og gi referat på tirsdag da!

Jeg er også veldig plaget med tretthet, og jeg blir rett og slett ordentlig dårlig hvis jeg ikke får sove en time på ettermiddagen. Blir skjelven og rar i hele kroppen, enda mer kvalm enn vanlig hvis det går ann, og hjerte kjennes ut som det skal hoppe ut av brystet på meg!

Jeg er sykemeldt 100% pga kvalmen, blir det frem til første kontroll 18nov, så får vi se videre etter det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg heime hos familien din i dag! :) Håpar du får slappa godt av, og at kvalmen blir bedre snart. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mirabella og gratulerer med termin idag :)

Jeg får nok ikke sjekket innom her før mandag, så jeg håper jeg få meg en overraskelse når jeg går inn på dagboken din! Uansett ønsker jeg deg en god helg, baby eller ikke :klemmer:

Jeg skal kose meg masse, ikveld skal jeg se på fotballkamp mellom to lokale lag. Samboeren min spiller i ett av dem selvsagt så jeg skal kle meg godt og kose meg ute i regnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...