Chimamanda Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har hatt en liten kul rett ved der jeg har hull i oeret en stund, men har ikke tenkt saa mye over det, har gaatt ut ifra at den var helt ufarlig. Saa helt plutselig begynte den aa bli oem og bevege seg oppover Den er ikke oem naa, men stikker liksom mer ut enn igaar (kjennes litt som en liten "underjordisk" kvise naar jeg tar paa oversiden av oereflippen). Drar paa en lengre reise imorgen saa har ikke tid til aa dra til legen, derfor lurte jeg paa om noen hadde en anelse om hva dette kan vaere?
Pebbles Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet ikke hva det er men jeg har hatt noe som kan ligne selv, men det var før jeg tok hull i ørene (så det er noen år siden). Var ikke til lege med det, da kulen forsvant av seg selv etter en liten stund..
såpedispenser Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har hatt en liten kul rett ved der jeg har hull i oeret en stund, men har ikke tenkt saa mye over det, har gaatt ut ifra at den var helt ufarlig. Saa helt plutselig begynte den aa bli oem og bevege seg oppover Den er ikke oem naa, men stikker liksom mer ut enn igaar (kjennes litt som en liten "underjordisk" kvise naar jeg tar paa oversiden av oereflippen). Drar paa en lengre reise imorgen saa har ikke tid til aa dra til legen, derfor lurte jeg paa om noen hadde en anelse om hva dette kan vaere? Jeg har også hatt slike kuler på øreflippene endel ganger.... jeg har ikke brydd meg noe om dem, og de har forsvunnet hver gang. Helt sikkert ikke noe farlig!
Chimamanda Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Godt aa hoere! Da slapper jeg av med det Takk for svar dere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå