Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Etter en operasjon har jeg sittet og ligget litt forkjært i og med at man skal ta det med ro, det har resultert i at en muskel bak det ene skulderbladet mitt verker om natta når jeg skal sove så jeg rett og slett ikke klarer å slappe av. Det har ingenting med selve operasjonen å gjøre, den var et helt annet sted og i forbindelse med smerter har jeg fått pinex forte og paracet på sykehuset men jeg synes ikke disse hjelper mot muskelsmerten min. Finnes det andre medikamenter som er vel så bra eller bedre for å få musklene til å slappe av? Jeg trenger ikke lenger bruke pinexen eller paraceten jeg har fått utskrevet for jeg har ikke lenger vondt i operasjonssåret så det blir ingen miks med tabletter her. Taknemlig for svar!
Bellatrix Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Valerina er et naturlegemiddel som virker avslappende, men om det klan hjelpe mot smertene dine vet jeg ikke.
Gjest ¤bella¤ Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Ibux kan hjelpe for vonde muskler. Ibux virker bedre om du tar det sammen med en paracet. Endret 5. oktober 2008 av ¤bella¤
Frk Johansen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Det har jeg i skapet, da blir det en ibux og en paracet til natta så ser jeg om jeg får slappet av og sovet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå