Gjest Vera_ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Om du er ein dame og ligger å tar på deg selv forran din kjæreste/mann en kveld og han ikke blir kåt- Hvor dan føler du deg da innvendig ? Tenker du noe på det- blir du skuffet ? Damer: Om du suger mannen /kjæresten din og pikken ikke blir stiv, hvordan føler du deg? Spørsmål til mennene: Hva skjer hos dere når dere blir sugd og du ikke får den opp? Hva tenker dere ? En ting til. Hva syndtes dere om at endelig skal dere ha sex, så ligger dere å koser med hverandre en stund. Klasser og slikt. Så kommer mannen inn i deg, så går det 5 jokk,så går det for ham, og akten er over. Hva kan man gjøre for å forlenge dette ?
Gjest Rayna Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Damer: Om du suger mannen /kjæresten din og pikken ikke blir stiv, hvordan føler du deg? Noen ganger blir den stiv - andre ganger blir den ikke. Noen ganger synes jeg det er dumt at den ikke blir stiv - andre ganger ikke. Det hele kommer an på dagsformen og så mye annet. Ingen av tingene er noen krise.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Om du er ein dame og ligger å tar på deg selv forran din kjæreste/mann Unnskyld, men jeg syns det er merkelig at det skal brukes slike uttrykk for onanering. Syns uttrykket etterhvert er blitt litt ekkelt...
Gjest cybergirl Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Om du er ein dame og ligger å tar på deg selv forran din kjæreste/mann en kveld og han ikke blir kåt- Hvor dan føler du deg da innvendig ? Tenker du noe på det- blir du skuffet ? Da hadde jeg tenkt at det måtte vært noe seriøst galt med den mannen!
Gjest Rayna Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Da hadde jeg tenkt at det måtte vært noe seriøst galt med den mannen! Kanskje han bare er veldig sliten etter en lang dag og synes det er noe mas at du tar på deg selv og blir kåt? Behøver det være noe seriøst galt med mannen?
Demantios Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Unnskyld, men jeg syns det er merkelig at det skal brukes slike uttrykk for onanering. Syns uttrykket etterhvert er blitt litt ekkelt... Man kan da ta på segselv uten å onanere Spørsmål til mennene: Hva skjer hos dere når dere blir sugd og du ikke får den opp? Hva tenker dere? Har ikke opplevd dette selv, men om det hadde skjedd hadde vært enten "Hva faen? Reis deg ellers blir det legetur" eller "Jeg er ikke kåt, kan ho ikke finne på noe annet" Endret 5. oktober 2008 av Demantios
Gjest cybergirl Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Kanskje han bare er veldig sliten etter en lang dag og synes det er noe mas at du tar på deg selv og blir kåt? Behøver det være noe seriøst galt med mannen? det er jo ikke ment å være noe mas, har aldri hørt om menn som ser på det på den måten engang.
Gjest Betty89 Skrevet 7. oktober 2008 #8 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde han ikke fått den opp, mens jeg lå forran, hadde jeg trodd han var syk eller noe Neida... men jeg ville blitt veeeldig skuffet, og det hadde blitt lenge til neste gang.
Gjest Gutt92 Skrevet 7. oktober 2008 #9 Skrevet 7. oktober 2008 Hadde han ikke fått den opp, mens jeg lå forran, hadde jeg trodd han var syk eller noe Neida... men jeg ville blitt veeeldig skuffet, og det hadde blitt lenge til neste gang. Hvorfor skulle det blitt lenge til neste gang ? Hadde du blitt så sur/skuffet ? :s
Gutt17 Skrevet 7. oktober 2008 #10 Skrevet 7. oktober 2008 Tror jeg hadde blitt mer skuffet enn henne, over at JEG ikke fikk den opp, over skuffelsen hun må føle. Men ellers tror jeg kanskje jeg hadde kasta meg over henne, og gitt henne en omgang med tunga som en bitteliten unnskyldning.
Gjest Gutt92 Skrevet 7. oktober 2008 #11 Skrevet 7. oktober 2008 Tror jeg hadde blitt mer skuffet enn henne, over at JEG ikke fikk den opp, over skuffelsen hun må føle. Men ellers tror jeg kanskje jeg hadde kasta meg over henne, og gitt henne en omgang med tunga som en bitteliten unnskyldning. Ja, det tror jeg nok du hadde blitt. Jeg blir ihvertfall det, og vi har ennå ikke fått hatt samleie pga av dette. Og det går virkelig inn på meg, man sitter tilbkae med en følelse av at man er utilstrekkelig og ikke kan gi henne det hun vil ha
Gutt17 Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Sier noe, men skal overraske henne en dag, man får jo kjøpt tunge vibrator. Som man fester i tunge piercingen sin, gjett 3 ganger hva jeg tok for noen uker siden ;) Håper den er god å ha på, hvertfall for henne, jeg tåler 10min "smerte" hvis hun hyler etter mer.. hehe Sorry, glei litt offtopic, men som jeg sa tidligere, JEG hadde blitt mest skuffet tror jeg.
Gjest Betty89 Skrevet 7. oktober 2008 #13 Skrevet 7. oktober 2008 Hvorfor skulle det blitt lenge til neste gang ? Hadde du blitt så sur/skuffet ? :s Neida, men det er bare for jeg hadde fryktet at jeg ikke var deilig nokk osv. Så hadde blitt litt skuffa om jeg hadde kledd meg opp i skolepike uniform og lekt med meg selv forran han, og at han ikke hadde fått den opp. Men om det ikke hadde noe med meg å gjøre, hadde det ikke gjort noe
Regndråpe Skrevet 7. oktober 2008 #14 Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Det stikker nok litt. Men han har overbevist med 1000 ganger på det mest fantastiske måter at han virkelig tenner på meg, så jeg har forståelse for at det kan ligge andre faktorer bak. Om han ikke varer så lenge, så gleder jeg meg heller over at han har blitt tilfredsstilt, istedet for å bli sur. Men det har nok hendt at jeg har blitt litt furt også. Jeg er bare ett menneske. Endret 7. oktober 2008 av Regndråpe
DaYdReAm Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 jeg har opplevd at en jeg hadde noe på gang med ikke ble ordentlig stiv, dette pågikk i noen mnd. han sa at det kom seg etter en stund, det var bare det at han ikke var mentalt trygg på meg. hva kan han ha ment gutter? dette var jo en forklaring for meg i øyeblikket, men jeg har lurt i ettertid. hadde jeg sagt at jeg ikke var mentalt trygg på han, så hadde jeg ment det at vi ikke var kjærester, at det hadde vært vanskelig og gi seg hen og føle seg trygg. men nå var det han som ikke ville ha et forhold.... til resten av TS spørsmål, hadde jeg tatt på meg selv og han ikke hadde blitt kåt, hadde jeg blitt skuffet. men nå er det en myte at gutter "alltid" er klar for sex. men uansett så er dere jo veldig visuelle! jeg hadde vel håpt på at det var et enkelt "problem" som dagsform eller noe som ikke gjorde ham kåt. å komme etter 5 jokk kan være et problem for mange. hadde en slik ex selv. det finnes flere teknikker på dette, søk på nett etter prematur sex. gutter kommer ofte fort fordi de har lært opp kroppen til å komme fort, for ikke å bli oppdaget. mange kjenner vel til fenomenet "bak en låst dør i puberteten." når en da senere skal ha sex men en partner, må en lissom "lære opp" kroppen på nytt, til å holde ut og være med på samspillet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå