Gå til innhold

Smerter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har endel smerter i underlivet, litt stikkende smerter. Har samme typer smerter nederst i magen, og det skifter mellom å være vondt på venstre og høyre side. Har også smerter ved samleie... Har vært hos lege, uten å bli hverken klokere eller beroliget. Noen som har hatt noe lignende og vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei :)

Jeg har endel smerter i underlivet, litt stikkende smerter. Har samme typer smerter nederst i magen, og det skifter mellom å være vondt på venstre og høyre side. Har også smerter ved samleie... Har vært hos lege, uten å bli hverken klokere eller beroliget. Noen som har hatt noe lignende og vet hva dette er?

Hei, jeg har ikke peiling, så jeg kommer bare med et forslag: kan det være UVI eller klamydia?

Skrevet
Hei, jeg har ikke peiling, så jeg kommer bare med et forslag: kan det være UVI eller klamydia?

UVI: vil gjøre vondt når du tisser.

Klamydia: kan være asymptomatisk, verdt å tenke på!

Generelt: avhengig av alder da, men hvis du er godt voksen og faren for kjønnssykdommer er liten, ville jeg tatt meg en tur til en privatpraktiserende gynekolog og bedt om ultralyd, med tanke på cyster på eggstokker.

Skrevet
UVI: vil gjøre vondt når du tisser.

Nix, ikke nødvendigvis. Jeg får kun smerter i magen.

Skrevet

Jeg var inne på tanken selv så jeg sjekket det hos lege.. var ingen av delene :)

Gjest Alabama
Skrevet

Har det på samme måte selv. Vært hos fastlegen som har gitt meg henvisning til innvendig ultralyd hos gynekolog.

Hva sa legen din?

Skrevet
Har det på samme måte selv. Vært hos fastlegen som har gitt meg henvisning til innvendig ultralyd hos gynekolog.

Hva sa legen din?

Det er 2 1/2 uke siden jeg var der, da sa hun at hvis det fortsatte sånn fikk vi undersøke det videre... Tok blodprøve også. Jeg har ikke hørt noe om prøvene, så da regner jeg med at de ikke fant noe galt.. men jeg burde nok bestille ny time da, siden jeg fremdeles har vondt. Hvor lenge har du hatt det sånn?

Skrevet

Jeg har også hatt smerter nedert i magen. Etter noen undersøkelser og ultralyd og røntgen av nedre del av magen fant de fremdeles ikke noe. Men... Det viste seg å være klamydia. Smerter i nederste del av mage er visstnok en av vanlige symptomene for de som faktisk får symptomer. Fort deg og ta en test. Det kan være det :)

Skrevet
Jeg har også hatt smerter nedert i magen. Etter noen undersøkelser og ultralyd og røntgen av nedre del av magen fant de fremdeles ikke noe. Men... Det viste seg å være klamydia. Smerter i nederste del av mage er visstnok en av vanlige symptomene for de som faktisk får symptomer. Fort deg og ta en test. Det kan være det :)

Beklager... nå først så jeg at du allerede hadde sjekket det :))

Skrevet
Beklager... nå først så jeg at du allerede hadde sjekket det :))

Hehe.. går bra det :) jeg er i et fast forhold og har vært det i mange år, så det er nok liten sannsynlighet for at det er noe sånt... med mindre typen har vært borti noen andre ;) har ny legetime denne uken, så får bare se hva som skjer..!

Takk for svar allesammen :)

Gjest Alabama
Skrevet
Hvor lenge har du hatt det sånn?

Fem uker..

Skrevet
Fem uker..

Det er omtrent så lenge jeg har hatt det også...

Skrevet

Det kan også være eggstokkene....

Jeg hadde masse vondt nederst i magen og på begge sidene... kjentes ut som noen stakk meg med en kniv til tider... først trodde de det var gallestein og jeg ble sendt til div ultralyd, men gikk lang tid før de fant ut hva det var :)

Skrevet

og hva feilet det eggstokkene dine da, starkitten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...