Gå til innhold

Har du hatt sex

Fremhevede innlegg

Gjest MissSmith
Skrevet

Har du blitt kjent med noen på nett og møtt hun/han live for sex uten å ha sett bilde av hverandre før treff?

Hva er din erfaring med dette? :sengekos:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg heller. Skulle nok mye til før jeg troppet opp for å ha sex med noen jeg ikke ante hvordan så ut.

Gjest StoreSky
Skrevet

Har vurdert, men turde ikke. Var redd jeg skulle synes han var uattraktiv eller at han skulle synes det om meg.

Gjest Gjest_Siss_*
Skrevet

Jeg er i den situasjon at jeg vurderer å møte en, vi har snakket masse sammen på chat, men har ikke vist oss for hverandre enda på bilde/cam. Han virker trygg, så jeg tror jeg tar risken på en kaffekopp i første omgang ; )

Skrevet

Har aldri, og kommer aldri til å gjøre det!

Han kan jo se helt fæl ut og ikke tenne deg i det hele tatt... Hva gjør du da?

Skrevet (endret)

Selvfølgelig, men tenkte mer på hva hun kommer til å si til han...

Hadde aldri satt meg selv i en sånn situasjon...

Endret av CeeCee
Skrevet

Nei, de jeg har møtt fra nettet (fra KG og fra www.parforhold.no) har alle vært skuffende stygge og trege/kjedelige, så klining eller sex har vært fullstendig uaktuelt.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Nei, de jeg har møtt fra nettet (fra KG og fra www.parforhold.no) har alle vært skuffende stygge og trege/kjedelige, så klining eller sex har vært fullstendig uaktuelt.

Hva sa du for å komme deg ut av situasjon?

Skrevet (endret)

Nei, og ville aldri ha gjort det. For at jeg skal ha sex med noen må det være en kjemi der, jeg må finne personen tiltrekkende, like lukten av personen, følelsen jeg får av å se vedkommende i øynene osv. Dette kan jeg ikke få over internett. Av samme grunn ville jeg aldri benyttet meg av internettsjekking/dating. Hva andre gjør får være deres sak og opp til dem, men for meg blir det helt feil og dermed funker det rett og slett ikke.

Endret av Beast
Skrevet (endret)

Har ingen problemer med nattsjekking, men må bli kjent med og trygg på personen (Via telefon og chatte på msn og via webcam, en god stund) før jeg treffer dem. Hadde aldri truffet en person jeg ikke hadde snakket med og sett "live" på cam.

Endret av CeeCee
Skrevet

Som sagt, hva andre måtte like og føle seg komfortabel med gjør meg ingenting. Jeg bare vet med meg selv at jeg må fysisk møte en person for å kunne avgjøre hvorvidt kjemien stemmer eller ikke, enten man kun har intensjoner om å være venner eller om man ønsker noe mer. Liker ikke å "bli venner" med folk over nettet, ettersom jeg altfor ofte har opplevd at de er en helt annen person i virkeligheten og at vennskapet gjør seg best når man ikke må forholde seg til hverandre fysisk. Og da er hele poenget borte for min del, så jeg unngår som regel å stifte nære bekjentskaper over internett, og holder meg til "gamlemåten" der jeg kan få et fult sanseinntrykk av personen, med både kjemi, lukt, kroppsspråk, blikk tonefall osv. :)

Men om det fungerer for andre, så er det jo kjempeflott for dem. :)

Skrevet

Blir jo uansett ikke sammen med en person man ikke har truffet da... Men før jeg treffer noen liker jeg å sankke med folk via cam. Er det fortsatt nteressant (at vi kan snakke lett sammen, har samme humor osv.), så treffer jeg dem. Da blir det avgjort om det er noe kjemi...

Skrevet

Møtte min samboer samme dag som han flyttet inn og vi hadde sex første dagen. Bor fortsatt sammen og det har gått 2,5 år nå

Skrevet

Har møtt noen fra nettet for å ha sex, men da hadde jeg sett både masse bilder av ham og webcam-chattet. Kunne ikke gjort det uten å ha sett bilde først, når det kun er sex som er greia så er jeg ganske overfladisk.

Kunne derimot sikkert møtt noen for en kopp kaffe uten å ha sett bilde dersom vi hadde veldig god kjemi på nettet. Men hadde klart spurt om bilde først og det ville vært merkelig om han ikke hadde klart å bla opp et.

Gjest padawan
Skrevet

jeg har gjort det flere ganger. med få unntak har det blitt med sexen den ene gangen. jeg har vært sammen med 3-4 stykker jeg har blitt kjent med gjennom nettet som jeg har hatt sex med første gangen. sexen har med et unntak vært ganske kjedeligalle gangene. dette er vel mye av grunnen til at jeg har snudd ryggen til ONS.

Skrevet

Jeg møtte en mann som jeg chatet med på lek, kun for sex.

Jeg hadde sett bilde av ham, og han så veldig pen ut på bildet, og virket hyggelig på tlf. Han var i forhold, og jeg var i forhold.

Han heiv seg i bilen en kveld, og kom hjem til meg kl 2 på natta. Så hadde vi sex, men midt i det hele så ville ikke jeg mer. Så han fikk ikke komme inn i meg, og han lurte på hva han skulle gjøre.

Jeg ble rett og slett helt dårlig av meg selv, men merkelig nok så hadde han forståelse for at jeg ville avbryte. Da han gikk kastet jeg meg i dusjen, og prøvde å skylle av meg. Brukte aldri de klærna jeg hadde på meg den gangen, og sluttet å gå på chate siden til lek. Noen dager etter oppdaget jeg at jeg var gravid, altså mannen min var far til barnet. Han fikk aldri vite om at jeg hadde vært utro. Er ikke sammen med han i dag. Min kjærste nå, ville jeg ikke ha vært utro med på noen måte

Gjest Elfrida
Skrevet
Møtte min samboer samme dag som han flyttet inn og vi hadde sex første dagen. Bor fortsatt sammen og det har gått 2,5 år nå
Dere ble enige om at han skulle flytte til deg uten at dere hadde møtt hverandre? Det var annerledes.
Skrevet

Nei.. Det har jeg ikke. Har møtt noen fra nettet, men aldri med sex på første møte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...