Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har opplevd det samme som meg? Jeg tettet doen og det rant over da jeg tappet opp. Det resulterte i toalettvann utover store deler av baderomsgulvet. nå føler jeg at huset aldri blir kvitt for tarmbakterier, selv om vi vasket med klorin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men har du fått åpnet doen igjenn?

Vask hele badet med litt sterkt klorvann (se på flaska for dosering) så blir det så rent så ;)

Skrevet
men har du fått åpnet doen igjenn?

Vask hele badet med litt sterkt klorvann (se på flaska for dosering) så blir det så rent så ;)

Skrevet

Den åpnet seg selv da den svømte over. Men jeg trenger virkelig å høre om dette har skjedd med flere, føler det aldri blir rent :)

Skrevet

Nei, dette har vi aldri klart.

Men et tips til neste gang er jo å kjøpe inn en sugekopp og ha stående klar, og bruke denne i stedet for å spyle ned flere ganger og håpe at det løser seg av seg selv.

Men en solid klorvask er nok det beste. Det skal drepe alle bakterier.

Skrevet

Eller en bøtte vann om det er lett tetting. Hive alt nedi så flusher det ganske bra.

Og kan ikke si jeg har følt noe urent etter å vaske med klor. Kanskje du er litt mer "følsom" på slikt? Hiv deg på alle fire, skrubb og gnu med svamp, funker for min del. Jeg pleier å bruke en kork klor og en halv kork gulvsåpe til 10L vann.

Skrevet

Bakteriene er borte de nå, er du imidlertid usikker på det så vask med litt mildt salmiakkvann også, men det er nok ikke nødvendig!

Skrevet

Tviler på at det er særlig mye bakterier i det vannet uansett. Dette er jo vann som kommer fra cisternen, og ikke fra kloakken. Dersom toalettskålen var "skitten" (for å si det fint) idet du spylte, tror jeg likevel ikke store mengder bakterier har sluppet ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...