Gå til innhold

Elektronisk magebelte til trening


Gjest Funker dette tro?

Anbefalte innlegg

Gjest Funker dette tro?

Bestilte meg et slikt treningsbelte med elektroniske impulser fra Ellos da det bare kostet 99 kr. Sitter og prøver dette nå. Har valgt anbefalt intensitet og fulgt anvisninger. Kjenner at musklene i magen trekker seg sammen (trener visstnok øvre magemuskler nå).

Noen som har vært borti dette? Fungere det? Hvis det fungerer, er det tusen ganger lettere enn situps i hvertfall!

Jeg kombinerer dette med ryggtrening på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wolfmoon

Noop, funker ikke. Nå har ikke jeg prøvd så veldig mye, bruker mest beltet mitt for å få massert nakken, men de elektroniske impulsene er ikke sterke nok til å trene musklene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Men jeg kan jo se at musklene trekker seg sammen, og kjenne at de slapper av igjen, så noe virkning må det jo ha? Og jeg brukte kun på middels styrke også!

Har brukt det i anbefalt tid på ulike muskelgrupper nå, og jeg synes jeg kjenner det litt på musklene i hvertfall

Noen andre som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du må gjerne fortsette å bruke den, og gjerne også tro at den har en virkning. Men som jeg sa så er ikke de elektroniske impulsene sterke nok til at du faktisk får effekt på musklene, iallefall ikke på slike små apperater til hjemmebruk. For at de skal ha en effekt må du ha betydelig høyere styrke på de elektroniske impulsene enn det du får fra et slikt belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Personlig trener
Du må gjerne fortsette å bruke den, og gjerne også tro at den har en virkning. Men som jeg sa så er ikke de elektroniske impulsene sterke nok til at du faktisk får effekt på musklene, iallefall ikke på slike små apperater til hjemmebruk. For at de skal ha en effekt må du ha betydelig høyere styrke på de elektroniske impulsene enn det du får fra et slikt belte.

Som det står ved kjøp av magebelter fungerer de bare i kombinasjon ved vanlig trening. Det påvirker musklene slik at det har bedre virkning når du da senere trener magemusklene fysisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...