Gå til innhold

Hva slags venner har du på Facebook?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_julie_*
Skrevet

Selv har jeg en lett blanding. Folk fra "hverdagen", som jeg har mye kontakt med + endel såkalte kjendiser som bare en der for "gøy".

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg har ingen i vennelista mi som jeg ikke kjenner forholdsvis godt. Ser faktisk litt ned på sånne som deg..

Skrevet

Jeg har bare nære venner og bekjente jeg ville snakket med hvis jeg traff de på gata. Flere som jeg vet hvem er som har prøvd å legge meg til, men jeg ville aldri pratet med de hvis jeg møtte de på gata, så da så jeg ikke poenget med å legge de til.

Hvilke kjendiser har du lagt til da? Synes det er litt rart jeg....

Skrevet

Har bare familie og venner, men en av dem er jo kjendis da.

Skrevet

Folk jeg kjenner eller har gått på skole med og som jeg en gang kjente. Ingen som jeg aldri har kjent.

Skrevet

Nå er jeg ikke på Facebook lenger, men det hadde virkelig ikke falt meg inn å legge til noen jeg ikke kjenner som venn - kjendis eller ikke.

Skrevet

Jeg har kun folk jeg faktisk kjenner, og som sagt over her ville stanset og snakket med på gaten :) Bryr meg egentlig ikke om andre har kjendiser (som de ikke kjenner) som venner jeg, er jo antakelig ikke den kjendisen som har startet profilen anyways.

:)

Skrevet

Nei, jeg har ikke kjendiser som venner på Facebook. Jeg har nære venner, venner og bekjente.

Skrevet

Jeg har folk jeg kjenner, folk fra gamleklassene, og lett bekjente. Og folk som har lagt emg til som jeg har møtt 1-2 ganger..

Skrevet

Jeg har også bare venner jeg ville kunne ført en samtale med hvis jeg traff dem. Det er ikke alle bekjente jeg godkjenner "vennskap" fra. Har også en del familie på vennelisten.

Skrevet

Har litt familie og noen gode venner. Mesteparten er gamle klassekamerater og folk som jeg hadde kontakt med i studietida men som jeg (til dels av geografiske grunner) ikke omgås jevnlig lenger. Nære venner snakker jeg med på mail, msn og telefon så for meg er facebook en "litt sånn fjernere venner-greie".

Men jeg har ingen som jeg ikke kjenner på lista mi.

Skrevet

Venner og bekjente. En del er gamle skolekamerater jeg ser ikke så ofte lenger. Men jeg synes det er en grei måte å holde litt sporiadisk kontakt :)

Men det er også noen mennesker jeg aldri har møtt i person - men snakket mye på nettet (dvs en del år faktisk, har vært medlem av et ganske lite og lukket forum). Så de er jo (virtuelle) venner.

Legger aldri til mennesker jeg ikke kjenner eller har pratet med. Og i hvert fall ikke kjendiser.

Skrevet
Jeg har ingen i vennelista mi som jeg ikke kjenner forholdsvis godt. Ser faktisk litt ned på sånne som deg..

Ikke vær så bitter da....

Du med 2 personer på vennelista.

(Så forresten veska di på salg hos H&M :) )

Skrevet

De jeg har på vennelista er familie, venner, bekjente og folk jeg har gått på skole med. Jeg pleier ikke å avvise folk, men det er sjelden jeg oppsøker folk og spør om de vil legge meg til.

Skrevet

:fnise:

Gjest Gl@mB@be
Skrevet

Jeg har ca 150 venner på lista mi, hadde hatt ca dobbelt så mange om jeg skulle godtatt alle mulige folk jeg vet hvem er men overhodet ikke kjenner.

(jeg har ikke den veska, og ønsker meg den ikke heller, men takk for tipset ;))

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Mange gjør alt for Big deal ut av det facebookgreiene. Hva for en rolle spiller det om du har lagt til noen du egentlig ikke kjenner. Ofte legger jeg til folk for morroskyld eller fordi jeg har lyst til å snike på profilene deres.

Skrevet

Jeg har folk jeg har gått på skole sammen med, jobbet sammens med og familie pluss andre.

Kan jo ikke si at jeg kjenner alle jeg har gått på skole sammens med kjempegodt.

Men har ingen kjendiser der.

Skrevet

Facebook er fjortis opplegg! Å legge til masse molk man egentlig ikke har kontakt med i dagliglivet er rent og kjært patetisk. Hadde man ønsket kontakt med dem så hadde man nok greid å holde kontakt ellers også.

Skrevet

Jeg har venner, familie og bekjente på facebooklista mi. Det er ingen på den lista som jeg ikke har møtt eller som jeg ikke snakker med hvis jeg treffer dem på gata.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...