covergrl Skrevet 3. oktober 2008 #1 Del Skrevet 3. oktober 2008 Etter syv år som røyker har jeg sammen med sjefen min og en kollega bestemt meg for at jeg må dumpe røyken for godt.. tok min siste røyk kl 10.00 i dag, fredag 03.okt.. merker at jeg har vært en smule amper i dag, men ellers går det foreløbig bra.. jeg har det siste halvåret røykt ca en 20 pk pr dag, så det vil nok bli litt abstinenser.. men jeg har fått nok av bronkitt pga røyk nå, jeg er 23 år, føler at om jeg ikke slutter nå så vil jeg få kols før jeg er 35.. dette er skremmende.. jeg er spent på hvordan dette vil gå, men klarer andre å stumpe røyken så skal jeg gjøre det også!! gjør først et forsøk uten nikotin tyggis, plaster o.l, funker ikke det så går jeg over til hjelpemidler (for en periode), men en ting er uansett sikkert: lungene mine skal IKKE lide lenger.. andre i samme situasjon, noen med råd, og andre ellers er velkomne til å følge meg under prosessen.. tror jeg trenger all den støtten dere kan gi meg.. fra nå av sier jeg: bye,bye love, hello happiness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå