Gå til innhold

Hvor mange har dobbeltdyne?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet
Jeg har aldri prøvd dobbeldyne, og kan ikke si det frister. Vi er begge to urolige sovere, så jeg ser for meg det hadde blitt litt krangling om dyna i søvne. :)

slik trodde vi det også skulle bli, men når vi skaffet det viste det seg å være helt topp. Aldri noe problem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dobbeltdyne lenge før samboeren min kom inn i bildet og synes det er sååå koselig :) Men samboeren min er veldig varm av seg og synes det ble for varmt, så nå har vi hver vår. Vi er også sånn som må ligge hver for oss med ryggen til når vi sover, så sånn sett spiller det ingen rolle. Men jeg savner dobbeltdyna litt. Vi har den enda da, så kanskje jeg skal snike den inn igjen snart ;)

Gjest New Dawn
Skrevet

Sønnene mine hadde dobbeldyner i noen år - og det var like irriterende hver gang jeg skulle skifte dynetrekk .. hjelpe meg - var sjeleglad da jeg kunne putte dem i en svart sekk og kjøre dem på søppeldynga.

Når vi har sex så ligger vi enten uten dyne - på ekstra kalde dager så ligger vi begge under enkeldynen ... intimitet har ingenting med størrelsen på dynen å gjøre :ler:

Skrevet
Sønnene mine hadde dobbeldyner i noen år - og det var like irriterende hver gang jeg skulle skifte dynetrekk .. hjelpe meg - var sjeleglad da jeg kunne putte dem i en svart sekk og kjøre dem på søppeldynga.

Min kjære samboer har ein egen teknikk som gjer det veldig enkelt å bytte på dobbeldyner, nesten enklere enn enkeldyner. Og så er det jo veldig greitt at det er hans teknikk, for då er jo han så mykje bedre til det, at han kan jo fikse den jobben :lur:

Skrevet
Dobbeltdyne er en av de beste investeringene vi har gjort. Det er jo så koselig, ingen irriterende glipper mellom dynene, og man kommer liksom så nær kjæresten. Hva med dere folkens?

Vi har dobbeldyne. En investering i forholdet ;)

Men veldig kjedelig å skifte på!

Gjest Yoghurt
Skrevet
Vi har dobbeldyne. En investering i forholdet ;)

Men veldig kjedelig å skifte på!

Uff, det er fryktelig sant :sjenert: jeg har ikke lyst å fortelle hvor lenge det er siden jeg skifta på den dyna, og jeg elsker jo å ligge i nyvaska trekk - sier vel litt... Hm, det SKAL jeg gjøre noe med i dag.

Skrevet

Jeg har dobbeltdyne, han har enkeltdyne. Hehe. Er så deilig å ligge i masse dyne :)

Skrevet

...denne tråden har fått meg til å ville invistere i dobbeltdyne! Tror jeg skal gå på dobbeltdynejakt snart!

...selv om jeg må ligge i den alene... *sukk*

ENN SÅ LENGE sier jeg bare! Hehehehehe! (er jo lov å håpe, ikke sant??)

Skrevet

Tror ikke vi kunne hatt felles dyne. De gangene vi har delt en enkeltdyne har jeg fått tilnavnet "dynetjuven". Hehe. Jeg hadde antakeligvis kapret hele dobbeltdyna også!

Skrevet

Vi hadde dobbeltdyne i tre år, men nå har vi endelig gått tilbake til hver vår dyne. Jeg liker ikke å ha noen tett inntil meg når jeg skal sove, også liker jeg å pakke hele meg inn i dyna mi og bare kose meg. Det ble så mye styr med den dobbeltdyna, det blir jo en stor åpning på midten når man ikke sover tett inntil hvernadre. Da blir det veldig kaldt på ryggen... Usj, nei, nå sover han under dobbeltdyna, mens jeg har min helt egen dyne:)

Skrevet

Vi har dobbeltdyne og stortrives med det :)

Skrevet
Vi hadde dobbeltdyne i tre år, men nå har vi endelig gått tilbake til hver vår dyne. Jeg liker ikke å ha noen tett inntil meg når jeg skal sove, også liker jeg å pakke hele meg inn i dyna mi og bare kose meg. Det ble så mye styr med den dobbeltdyna, det blir jo en stor åpning på midten når man ikke sover tett inntil hvernadre. Da blir det veldig kaldt på ryggen... Usj, nei, nå sover han under dobbeltdyna, mens jeg har min helt egen dyne:)

He he, vi har også dobbeldyne, og sover rygg mot rygg, tett sammen, så vi har ikke det problemet med at det blir åpning på midten.

Mer kos med dobbeldyne er min erfaring.

Skrevet

Vi har også dobbeltdyne, og det kommer ikke på tale med noe annet! Det er ei grisedyr dundyne, første gangen vi la oss under den utbrøt sambo "wow, det er som å ligge under en diger sky" :fnise:

Jeg er en dynestjeler, en tvangskoser, og en frossenpinn. Så for meg er det ypperlig med dobbeltdyne! Sambo blir litt varm innimellom, men da hiver han jo bare sin del over på meg. Eller jeg fikser det helt selv ved å legge min del pent på gulvet, og heller bruke hans. :lur:

Skrevet

Jeg kunne ikke hatt dobbelt dyne.. Jeg er en dynetyv.

Både jeg og sambo ligger i hver vår ende av senga på 180 med dyna litt over kroppen og resten foran/mellom bena. Og det gjør begge.. Det hadde ikke gått med dobbel dyne.

Gjest Sultanen
Skrevet

Jeg spår en ganske lite vellykket framtid for par med dobbeltdybe.

Ikke vanskelig å skjønne, regner jeg med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...