Gå til innhold

"Bord" til å ha over armlenet


Gjest gjesp

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure

Living kaller det armbakkebord, men det er bestillingsvare, og litt for dyrt (billigste 600 kr) Jeg skulle gjerne funnet det et annet sted, men vet ikke hva det heter :sjenert:

Det er altså en slags liten plate til å legge over et firkantet armlene på sofaen, som man kan sette glass på f.eks. Slik at det blir et bord. En ganske enkel sak, som jeg ikke kan forstå hvorfor koster så mye som minimum 600 :klø: Eller hvorfor det er bestillingsvare...

Er det noen som vet hva det heter, slik at jeg får søkt det opp, eller vet hvor de selger slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har dem på Bolia også (vi har også slike), men der koster de mer, tror jeg. Men de er i pleksiglass og er utrolig kule :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Hvorfor kunne de ikke hatt dem på IKEA? :) jeg syntes ærlig talt de enkle greiene der ikke er verd så mye penger. Den jeg hadde lyst på hos living kostet 900. Og vi trenger to, så da blir det 1800 kr, for to så små ting.... :)

Endret av gjesp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Annonse

Hm, rundtom på slike kjøkken-butikker har de mange bordbrikker som egentlig er helt like som de der. Kanskje pinnene er litt tynnere, men det kan jo funke? Koster jo mye mindre også.

Mulig de blir for lette til å ligge over armlenet sånn, men det ser man jo fort i butikken :)

Bare en liten tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Skeidar har noe slags brett som man kan legge over armlenet, men den er bøyelig, og ikke en hard plate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...